EMNE: Barguide i København - hjælp

Barguide i København - hjælp 7 år 10 måneder siden #778301

Aloha kære soldebattører.
Kan I evt hjælpe mig?
Jeg lider åbenbart af senil demens når jeg skal ud med mine venner og vi skal finde en bar. Især hvis jeg skal vise nogen rundt, som ikke bor i København. Lige pludselig kan jeg INTET huske om barer eller bodegaer i København. Der er bare et sort hul, kender I det ??

Derfor kunne jeg godt tænke mig at lave en lille bar guide, med jeres hjælp. Således at I også selv kunne drage nytte af den måske :0)

Det jeg godt kunne tænke mig at vide er:

1) hvilken bar du anbefaler
2) hvad er aldersgruppen/målgruppen/klientellet sådan cirkus ?
2) hvor ligger den henne og hvad hedder den ?

Det ville være rigtig fedt hvis I gad hjælpe mig og så skal jeg nok få det skrevet rent løbende, så vi har en oversigt, os der gider bruge den :0)

På forhånd rigtig mange tak for jeres hjælp.

God søndag

Stalin
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Barguide i København - hjælp

Barguide i København - hjælp mialand 7 år 10 måneder siden
Det er også helt ok med mialand 7 år 10 måneder siden
der er en der hedder Bankerot Esther 7 år 10 måneder siden
bankeråt øl er gåt 7 år 10 måneder siden
Wallstreet Claus -------- 7 år 10 måneder siden
Blomsten på Istedgade Østers 7 år 10 måneder siden
glemte lige... Østers 7 år 10 måneder siden
Two Pints of Newcastle Please... anders_engberg 7 år 10 måneder siden
Musen og elefanten Bonde 7 år 10 måneder siden
Den tatoverede enke Mia Sørensen 7 år 10 måneder siden
Helt sikkert.. anders_engberg 7 år 10 måneder siden
måske har jeg set dig... Mia S 7 år 10 måneder siden
Måske!?!? anders_engberg 7 år 10 måneder siden
Frisør salonen Gry M 7 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte anonyym anonyym's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Jaqueline Jaqueline's Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed Jaqueline Jaqueline's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips dduck dduck's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier rollo_1 rollo_1's Avatar
Folketinget har nedsat en komission der skal Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Fejl ved logind SOL debat lailam lailam's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Perkins Perkins's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik socialtfrastoedning socialtfrastoedning's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor troværdig er beforeitsnews mon? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Den forkvaklede "terror-bekæmpelse" Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Kan man tro på Kharder eller politiet Mobning Perkins Perkins's Avatar