EMNE: min hund klør sig hele tiden

mærklige svar 6 år 1 måned siden #1439237

• gammelnok
  • gammelnok's Avatar
Jeg har selv en hund der klør, nu er den kommet på super allergi kost, så jeg håber at det hjælper. det er bare så synd for ham, og det stresser mig helt vildt at den klør og klør.
Jeg synes at det er utroligt plat at svare at man kan flytte, eller tage ud og drikke fadbamser, ikke fordi at jeg ingen humor har, men lige her virker det lidt malplaceret. Brug gerne jeres sjove kommentarer et andet sted, men for os der har proplemet fra vi slår øjenene op om morgenen til vi lukker dem igen er det ikke sjovt.
Mvh. Gnok.[:$]
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: min hund klør sig hele tiden

min hund klør sig hele tiden Anne S 8 år 11 måneder siden
Kløe anonym 8 år 11 måneder siden
Flyt dr.bob 8 år 11 måneder siden
Er du Karla 8 år 11 måneder siden
Ja eller...... Anonymos1 8 år 11 måneder siden
Rolig nu!!! sjoveren 8 år 11 måneder siden
de kan Thi hi 8 år 11 måneder siden
Ah haaaaa ! Karla 8 år 11 måneder siden
asf krf 8 år 11 måneder siden
mærklige svar gammelnok 6 år 1 måned siden
gavflab 987sovereren 3 år 10 måneder siden
køb en nettopige 8 år 11 måneder siden
hvad jacob 8 år 11 måneder siden
Tjek først En Hundeejer 8 år 11 måneder siden
Det Kan være Rebekka 8 år 11 måneder siden
dyrlæge anonym 8 år 11 måneder siden
Hvid hund = hudproblemer!!! F13 8 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Har ikke råd til medicin Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
Min yndlingsfremmedarbejder! Fri debat: Politik & Samfund kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Fede tider i Brønshøj Det var bare det, jeg ville sige... Hej! debatsvinet debatsvinet's Avatar
DNF-fest på Amager :D Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur debatsvinet debatsvinet's Avatar
Dan Park-udstillingen flyttet Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
De horer for bæstet! Konspirationsteorier Jaqueline Jaqueline's Avatar
Kun fem genstande om ugen skader din sæd Alkohol og stofmisbrug Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier el_nino el_nino's Avatar
Dom til læge Samfundsproblemer BenteSC BenteSC's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Inger Støjberg dummer sig igen om kontanthjælpen Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Mig igen Utroskab zakidino zakidino's Avatar
Brugerafstemning om mosefundtråde SOL debat MannerKA MannerKA's Avatar
Resultatet af Linux på computer! Fri debat: Computer/Internet vintersne vintersne's Avatar
3.000 nye asylsøgere på én måned? Indenrigspolitik vintersne vintersne's Avatar
Pølse stemples som racistisk Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
9:11 Åbenbaring:Afgrundens Engel.. Konspirationsteorier solsystem solsystem's Avatar
80 % af alle ægtepar på kontanthjælp er muslimer Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Mikki51 Mikki51's Avatar
Forslag - Totalforbud mod rygning Rygning og rygestop Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Piger VIL være kunstige?skriver de...... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! flaks flaks's Avatar
skal vi finde os i sexchikane? Fri debat: Politik & Samfund flaks flaks's Avatar
Er Tinder in eller yt? Hvad synes I? Parforhold anklageren anklageren's Avatar