EMNE: Robinson Ekspeditionen 2008

Robinson Ekspeditionen 2008 5 år 10 måneder siden #1453830

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Dette er den officielle tråd for Robinson Ekspeditionen 2008, som bliver sendt på TV3 hver mandag kl. 20.00.

Her vil der komme opdateringer efter hvert afsnit.

Hvis du ikke har TV3, så fortvivl ikke. Du kan se alle afsnittene samt ekstramateriale på http://www.tv3.dk/content/blogcategory/2346/2249/. Hvert afsnit bliver dog først lagt ud en uge efter sendetid.

Sådan så holdene ud fra begyndelsen...

Udfordrene: Berthel, Bo, Henrik, Hilde, Jan, Jeanett, Martin, Sheila, Sido, Tina.

Paradisoerne: Benjamin, Daniela, Emil, Haider, Jacob, Karina, Mads, Marie, Michelle, Mirja.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Robinson Ekspeditionen 2008

Robinson Ekspeditionen 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 1 - sendt 1. september 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 2 - sendt 8. september 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 3 - sendt 15. september 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 4 - sendt 22. september 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 5 - sendt 29. september Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 6 - sendt 6. oktober 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden
Afsnit 7 - sendt 13. oktober 2008 Anonym 5 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Har du ingen vase?..: Vittigheder fruppe fruppe's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Han skal nok blive til noget her i livet? Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Ubevæbnet hvid mand skudt af sort betjent Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Hvad mon han har i kuffert og rygsæk? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab micheluccio micheluccio's Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø 123456+ 123456+'s Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer missy-elliot missy-elliot's Avatar
Naboer smider med æg efter børnehave Børn 123456+ 123456+'s Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Kontroversiel bogafbrænding tages op igen Fri debat: Politik & Samfund rollo_1 rollo_1's Avatar
Lucifer styrer....musikindustrien. 666 Illluminati Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Havde vi reageret hvis terror-truslen var dansk? Fri debat: Kultur mera mera's Avatar
Står DK over på en terrorist? Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
I orden at være privat omkring sygdom Sygdom gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Boligstøtte hjælp Fri debat: Bolig happy-smiley happy-smiley's Avatar
Min kæreste vil ikke flytte sammen med mig! Parforhold Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar