EMNE: Indbydelse til 30 års fødselsdag "hjælp"....

Indbydelse til 30 års fødselsdag "hjælp".... 8 år 11 måneder siden #377464

• Anonym
  • Anonym's Avatar
Jeg fylder snart 30 og kunne i den anledning godt tænke mig, at sende en lidt anderledes og sjov indbydelse ud. Findes der nogen steder hvor man kunne "låne" lidt fra, eller er der nogen, der har en liggende, så ville jeg blive mægtig glad.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Indbydelse til 30 års fødselsdag "hjælp"....

Indbydelse til 30 års fødselsdag "hjælp".... Anonym 8 år 11 måneder siden
En idé chrislin 8 år 11 måneder siden
Nem måde Anonym 8 år 11 måneder siden
Kryds og tværs Karin 4 år 2 måneder siden
Stævning! April 8 år 11 måneder siden
bordkortene - husk bordkortene kurbis 8 år 11 måneder siden
30 års B`dag Fødselar 7 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning gitte1111 gitte1111's Avatar
De nye "ledige" Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Spørgeskema omhandlende campingvogne (afsluttende Opslagstavlen JensenJohn JensenJohn's Avatar
Windows 9? Fri debat: Computer/Internet Joakim Joakim's Avatar
Sgu utroligt! Arbejdsløshed Joakim Joakim's Avatar
Asteroider er på vej mod Jorden? Fri debat: Videnskab Joakim Joakim's Avatar
Skal kvinder være samme størrelse som børn? Fri debat: Helse & Sundhed fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sverigedemokraterna står til et kanonvalg Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
IS fremme med ny halshugningsvideo Fri debat: Politik & Samfund tromle70 tromle70's Avatar
Ny jihadgruppe i Danmark Fri debat: Politik & Samfund vintersne vintersne's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab ieet ieet's Avatar
Utænkeligt i Danmark? Fri debat: Politik & Samfund vintersne vintersne's Avatar
Er jeg en islamofob? Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Muslimer hader det danske - det giver ikke respekt Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
Udspilet mave Fri debat: Helse & Sundhed Netslangen Netslangen's Avatar
12,9 pct. til SD Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Børn ned til 12 år skal kunne straffes. Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
200 Metro-arbejdere bor ulovligt og uhumsk i Rødov Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Hvad hulen er det her? Biologisk terror eller hva? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
"De Unævnelige" og ytringsfriheden! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Raske mennesker æder for mange piller Fri debat: Helse & Sundhed micheluccio micheluccio's Avatar
han har travlt Samfundsproblemer Marius, the giraffe Marius, the giraffe's Avatar
Priser i de danske supermarkeder Samfundsproblemer Marius, the giraffe Marius, the giraffe's Avatar
Bliver han udvist under den nuværende regering? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier ajax84 ajax84's Avatar