EMNE: Problemer ved installation i Sims 3 - HJÆLP MIG!!

Problemer ved installation i Sims 3 - HJÆLP MIG!! 3 år 6 måneder siden #2312883

• EndermanglerHJÆLP
  • EndermanglerHJÆLP's Avatar
Hej :-).

Når jeg installerer Sims 3 på min computer har den to packages som den ikke kan installerer. Den ene af dem hedder FullBuild1.packages. Når installationen har stået stille i op til 30 minutter skriver den tilsidst "Data fejl. Cyklisk redundanscheck" Den anden packages har fejlen I/O-enhedsfejl.
Jeg har prøvet at afbryde installationen og starte den forfra, men fejlen er der stadig.

Nogen som har prøvet noget ligende, eller har et råd :-)?

Det er et stykke tid siden jeg købte spillet. Jeg har bare ikke lige haft tiden til at komme i gang med det. Så tror desværre mulighederne for at få det byttet er minimale.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Problemer ved installation i Sims 3 - HJÆLP MIG!!

Problemer ved installation i Sims 3 - HJÆLP MIG!! EndermanglerHJÆLP 3 år 6 måneder siden
Du kan prøve anonym 3 år 6 måneder siden
Samme problem ! KingKong 3 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Vil du hæve loftet fra 100.000 til 200.000 ???? Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Bilisterne skal betale for regerings flotterier. Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Muslimer hader det danske - det giver ikke respekt Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Går Yellowstone i udbrud snart? Klimaændringer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hizb ut-Tahrir henretter endnu et gidsel Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Må vi få hurtigere tog Nakskov-København!? Trafik & transport micheluccio micheluccio's Avatar
Hvad kendetegner en racist Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Cecilie Hother er en gæv pige Det var bare det, jeg ville sige... Hej! anklageren anklageren's Avatar
Grimhøj-moskeen støtter en islamisk stat Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Vil du købe for gammel mad? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Kontanthjælp og praktik ? Fri debat: Job & uddannelse dzphigh1 dzphigh1's Avatar
Butiks-død? Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
SOL Mail SOL debat pederfrandsen pederfrandsen's Avatar
Når man får et brev?. Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Politi retformen?. Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Kunne du tænke dig at leve som Muslim i en uge? Fri debat: Underholdning alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så kan de LÆRE DET, nemlig. Jura & Lovgivning pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Er den amerikanske våbenlov god eller dårlig? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
København tiltrækker eliten, udkantsdanmark bløder Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar