EMNE: adgangs kode ved opstart af windows ?

adgangs kode ved opstart af windows ? 9 år 7 måneder siden #120413

• søren. msv
  • søren. msv's Avatar
efter at have opdateret fra nettet kræver pc'en adgangs kode det er pisse ireterende men jeg kan ikke huske hvordan jeg slår denne funktion fra. Er der nogen der kan hjælpe mig
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: adgangs kode ved opstart af windows ?

adgangs kode ved opstart af windows ? søren. msv 9 år 7 måneder siden
ja det tror jeg nok hgtgghth 9 år 7 måneder siden
Adgangskoden Ruth 9 år 7 måneder siden
pc opstart søren.msv 9 år 7 måneder siden
Styresystemet---- Ruth 9 år 7 måneder siden
er xp søren. msv 9 år 7 måneder siden
Sådan skal du gøre... Anonym 9 år 4 måneder siden
???? tykkesfar 6 år 5 måneder siden
Komme ind uden kode. Zaquba 6 år 4 måneder siden
Det er ret let densortehingst 6 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Program om grønlændere i fjernsynet i går Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Fattige rammes hyppigere af blodpropper end rige Rygning og rygestop Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Goddag, det er politiet, i en nødeskald. Vittigheder BenteSC BenteSC's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte ieet ieet's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 31/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi ieet ieet's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed drago drago's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking rose75 rose75's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Altid blå Altid blå's Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Folketinget har nedsat en komission der skal Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Fejl ved logind SOL debat lailam lailam's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar