Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: aalborg

HER! 9 år 3 måneder siden #228115

• Linette
  • Linette's Avatar
Men det kommer da an på om det kun er massage. Du kan sgu også få en endefuld af mig eller give mig smæk. Er nemlig en meget ulydig tøs der trænger til en fast hånd...
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: aalborg

aalborg dirtym 9 år 3 måneder siden
HER! Linette 9 år 3 måneder siden
skriv dirtym 9 år 3 måneder siden
mere end massage? miav78 9 år 3 måneder siden
Uhmmmmmmmmmmm Anonym 9 år 3 måneder siden
uhmmmm... dirtym 9 år 3 måneder siden
Gerne Anonym 9 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet Karmeitza Karmeitza's Avatar
Var det en overreaktion Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer direktionen direktionen's Avatar
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund MannerKA MannerKA's Avatar
Ingen samarbejdsvilje? Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat wizcarlo wizcarlo's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer ieet ieet's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaguren Jaguren's Avatar
Hvordan kommer man sig? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder dandegn dandegn's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab dandegn dandegn's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø Joakim Joakim's Avatar
Kontroversiel bogafbrænding tages op igen Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Ubevæbnet hvid mand skudt af sort betjent Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Har du ingen vase?..: Vittigheder missy-elliot missy-elliot's Avatar
Han skal nok blive til noget her i livet? Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvad mon han har i kuffert og rygsæk? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar