Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Lisas drøm.

Lisas drøm. 6 år 7 timer siden #1476721

• anom
  • anom's Avatar
Efter en meget kort tids sygdom døde Vagn, han havde fået konstateret kræft i hele kroppen. Hans kone Lisa var selvfølgelig ked af det og kom flere gange hos os for at blive trøstet. De havde været min kones venner inden jeg lærte hende at kende, og jeg havde nu kendt dem i næsten 10 år.

Der var gået næsten et halvt år siden Vagn døde og Lisa kom ikke så tit mere. Jeg havde haft noget overarbejde og kom først hjem ved 8 tiden en fredag aften og blev mødt af konens ord:
-vi sidder og pimper rødvin.
-nå, jeg snupper lige et bad, så kan i godt overtale mig, til et glas.

Da jeg kom ud og satte mig i stuen til pigerne, kunne jeg se at de allerede havde tømt en flaske og var halvt igennem nummer 2. Efter nummer 3 flaske ville konen have drinks og lavede nogle gin og tonic til os, stemningen var dejlig afslappet og lidt efter kom emnet sex på tale.
-jeg har faktisk udlånt dig til Lisa.
-Øøh hvad har du?
-Ja Lisa har fortalt mig om hendes og Vagns forhold, og det syntes jeg godt du kan hjælpe hende med.
Jeg må have lignet et spørgsmåls tegn, men Lisa forklarede at Vagn og hende faktisk havde levet i et master/slave forhold med hende som slave i mange år, hun fortalte videre at hun blev vildt ophidset af at blive hundset rundt med og skulle udføre alt hvad Vagn måtte lyste.
Min kone fortalte at vi havde et åbent forhold, forstået på den måde, at vi godt nok ikke var hinanden utro, men at vores rammer for hvad vi kunne byde hinanden var meget vide. Lisa kikkede på konen og sagde:

-jeg drømmer om igen at blive bundet og ydmyget til de utroligste ting.
Hun fortsatte:
-Vagn kunne finde på de dejligste sære ting.
-Fortæl!
-Han ringede nogle gange til mig og bad mig tage trussen af, sætte mig i lænestolen med benene ud over armlænene og have fissen parart til han kom hjem. Så kunne jeg sidde og vente, dirrende af liderlighed, på at han skulle komme. Når han så kom gik han direkte til fissen og slikkede mig til orgasme inden han forlangte at jeg lavede mad og serverede den for ham.
Vagn var smed og havde sit eget lille værksted med 2 svende ansat, Lisa fortalte at han havde lavet flere ting som hun havde glæde af, feks en dildo i rustfrit stål, en bh i jern, her skal jeg så lige forklare at Lisa er udstyret med en og meget store bryster, og hendes favorit: en slags kyskhedsbælte med en indvendig dildo. Konen spurgte:
-brugte han dem tit på dig?
-Ja nogle gange 2-3 gange på en uge, en gang havde jeg dildoen i fissen i 10 timer, mens vi kørte til familie fest i jylland, jeg var ved at sprænges af liderlighed da vi nåede frem.

Hendes fortælling havde gjorde at min pik, begyndte at røre på sig, konen lavede endnu en drink til os, hun var godt fuld, det samme var Lisa. Jeg sagde:
-fortæl noget mere, det lyder til at vi slet ikke kender den side dig.
-Jeg elskede, når Vagn kunne finde på at vække mig midt om natten, forlange at jeg tog en trøje på og gik ud i haven og onanerede for ham. Så sad han i køkken vinduet og kikkede på at jeg kneppede mig selv med en dildo ude på havebænken. Eller når han trak mig ud i bilen og kørte mig ud i skoven, hvor han bandt mig siddende til et træ, så forlod han mig og sagde at nu kunne jeg sidde der og lade min mund blive brugt af alle der måtte komme forbi. Selvfølgelig kom der ikke nogen anden end Vagn , men han mund kneppede mig også til den store guldmedalje.

Konen sad med blanke øjne og ind i mellem flyttede hun sig lidt uroligt i sofaen, jeg tror hun var rimeligt tændt, jeg selv havde en rimelig stiv pik og havde mest lyst til at hive pikken frem og bede dem om at sutte den, men det blev dog ved tanken, mens Lisa fortsatte:
-En gang kom Vagn hjem uden at have ringet først, da jeg ikke var klar til at modtage ham, blev jeg bundet og sat i sofaen, så kørte han og kom først tilbage 3 timer senere. Han grinede da han kom ind i stuen og hev en enorm stor dildo frem, så tog han noget creme og smurte dildoen ind mens han kikkede på mig med skrappe øjne, til sidst var jeg så liderlig at jeg nærmest fik orgasme, da han tog fat i mig og spredte mine ben og pressede dildoen mod fissen. Den nat fik jeg dildoen spændt fast i fissen mens jeg måtte sutte hans pik adskillige gange. Næste morgen blev jeg bundet til sengen og han efterlod mig med en lille snurrende massageapparat oppe i fissen, i 4 timer.

Jeg var meget liderlig nu og konen fik øje på min store bule i bukserne, hun rejste sig og hentede noget mere at drikke, da hun kom tilbage satte hun sig på hug foran min stol og tog fat i min pik og sagde:
-Skat, tror du ikke du kunne hjælpe Lisa, jeg ved du er god til det med knob, du er jo gammel spejder.
-Ehh joeh det kunne jeg vel godt, men hvad siger Lisa?
-Det ville være dejligt, jeg savner det meget.
Konen klemte min pik igen og fortsatte:
-jeg sender ham over når vi er vågnet.
-OK, men du ringer hvis du eller Henrik skulle fortryde, jeg vil godt kunne forstå det.
-Selvfølgelig kommer han når jeg siger det!
Konen drak lidt mere af sin drink, mens Lisa rejste sig for at ringe efter en taxa. Hun gik på wc og gik ud i entre’en for at tage sine støvler på.
De krammede hinanden meget længe, inden Lisa gav mig et stort kram og sagde på gensyn i morgen, mens taxaen dyttede udenfor.

Konen vaklede ind i stuen, hun vendte sig om mod mig og sagde:
-kom her, du skal kneppe mig lige nu! Jeg vil ha din pik højt op i mig !
Hun begyndte at trække sit tøj af, jeg blev stående i døren og nød hendes krop, da hun hev trussen ned og vendte røven mod mig, flåede jeg bukserne af og nærmest kastede mig over hende. Jeg borede pikken direkte op i fissen som var smask våd og kneppede hende med stor kraft. Hun stønnede kraftigt og inden længe fik hun en stor orgasme. Jeg løftede hende op og lagde hende over på sofaen, jeg spredte hendes ben og borede pikken op i hendes glohede fisse. Jeg kneppede i et roligt tempo for ikke at komme for hurtigt, men kunne godt mærke at jeg havde været ophidset længe og havde brug for at sprøjte min sperm.
Jeg stoppede, men konen smækkede sine ben omkring mig og nærmest skreg:
-du må ikke stoppe nu, giv mig mere pik, jeg vil fyldes med din pik og din sperm !
Jeg tænkte at så skulle hun da også bare få pik og begyndte at kneppe hende i et rasende tempo, inden længe kunne jeg mærke den velkendte rykken i pikken og spermen der byggede op til en kraftudladning. Jeg stønnede kraftigt, da de første skud, hamrede op i fissen, konen greb sine bryster og nev vorterne hårdt mens hendes underliv fik små kramper. Jeg selv kunne fortsætte i det uendelige med at sprøjte varm sæd op i hendes underliv. Efter en rum tid måtte jeg dog overgive mig og faldt sammen på gulvet, fuldkommen udmattet. Jeg ville rejste mig for at hente noget koldt at drikke, men konen sagde:
-jeg skal ikke ha’ mere, jeg vil i seng og sove.
-Du har ret, Jeg er godt nok også helt smadret.

Næste morgen blev jeg vækket af telefonens kimen, konen tog den og mumlede noget, inden hun lagde på og sagde:
-det var Lisa, hun vil have os begge 2 til at komme, hun ville lave brunch til os om en time.
-Øøh nå, så har hun nok fortrudt.
-Tja det kan man vel godt forstå, men jeg ville faktisk ikke have noget imod at du gav hende en ordenlig omgang.
-Tja det bliver jo nok ikke til noget nu.
Vi stod op og fik et bad, inden vi tog over til Lisa. Der duftede af frisklavet kaffe da hun åbnede døren, vi fik begge en stor krammer, inden vi gik ind til det veldækkede bord, Lisa sagde:
-jeg har besluttet at hvis vi skal gennemføre dette, skal vi alle 3 være enige, jeg vil ikke have at der bliver noget forkert mellem jer.
-Det bliver der heller ikke, du kan være helt rolig, Henrik og jeg ved hvad vi gør.
-Jeg ved godt i er fornuftige, men jeg ville godt lave en kontrakt, så vi har tingene på plads.
-En kontrakt?
-Ja en kontrakt der siger hvad i kan gøre med mig og hvad jeg kan gøre med jer.
-Ja for min skyld ingen alarm.
-Heller ikke for min.
Lisa rejste sig og hentede et stykke papir, hun havde allerede lavet kontrakten, så det var bare at læse den igennem. Her skrev hun blandt andet at hun skulle stå til rådighed alle ugens dage 24 timer i døgnet, hvis vi krævede det af hende, der var lidt omkring økonomi og til slut stod der et stop ord som kunne bruges hvis legen blev for hård for nogen af parterne.
-Vil det sige at vi kan få dig til hvad som helst?
-Ja, så længe jeg får noget ud af det, så kan jeg ikke tænke mig en situation hvor jeg ville stoppe.
-Vi skriver under.
Vi skrev alle 3 under i 3 eksemplarer, så sagde Lisa:
-så er jeg officielt jeres slave, alt hvad i siger er min lov fremover.
-Du kan starte med at hente noget mere kaffe.
Lisa rejste sig og hentede kaffe, da hun kom ind, var hun som forvandlet, hendes hår var slået ud og hendes bluse var knappet en tand mere op.
-bring mig noget snor.
-Ja herre.
Lisa gik og konen sagde:
-jeg tror jeg smutter hjem, du kan give hende en omgang inden du tager hende med over til os, så laver jeg en lille overraskelse til i kommer.
-Vi ses skat.
Vi kyssede inden konen rejste sig og gik, Lisa kom tilbage med snoren og lagde den på bordet.
-vend ryggen ti mig.
-Ja herre.
-Tag din bluse og bh af.
-Ja herre.
Jeg trak snoren omkring hendes liv, op over skuldrene, rundt om brysterne og førte den omkring hendes albuer som blev trukket om på ryggen, dermed struttede brysterne endnu mere. Jeg bandt den anden ende af snoren rundt om brysterne og strammede godt til, Lisas bryster er meget store, og snoren fik dem til at se endnu større ud, jeg skubbede hende over til sofaen og tvang hende til at sidde.
-nu sidder du her, mens jeg kikker mig lidt omkring.
-Ja herre.
Jeg gik ovenpå til soveværelset, åbnede døren til klædeskabet og begyndte at rode Lisas tøj igennem, jeg fandt hvad jeg søgte: En kjole som hun havde på til en fest engang, den var lavet i noget strækstof der var blankt sort. Den havde nogle snore i ryggen og en fræk lang slidse bagtil. Jeg kan huske at jeg fantaserede om hvordan Lisa ville se ud i den kjole hvis hun fik den omvendt på, og nu var chancen der. I kommoden fandt jeg nogle selvsiddende strømper, jeg fandt også en dildo, som hun sikkert havde brugt i nat. Jeg gik ned til Lisa og sagde:
-du har jo bevæget dig, sagde jeg ikke at du skulle blive siddende?
-Jo herre.
Jeg satte mig overfor hende og lod mine hænder køre op af hendes lår, for hurtigt at springe op til brysterne som jeg krammede hårdt. Jeg løsnede snoren og gav hende tøjet, hun skulle tage på.
Lisa iførte sig strømperne og lidt efter stod Lisa foran mig med kjolen omvendt på, hendes store brystvorter struttede bag snorene, og den lange slids sad perfekt foran.
-hent mig en agurk, hvis du har en.
-Ja herre.
Lisa forsvandt og kom tilbage med en agurk, jeg tog den og satte mig på hug foran hende.
-spred benene.
-Ja herre.
Jeg pressede agurken mod hendes fisse, skamlæberne gav efter og lukkede agurken indenfor. Jeg skubbede agurken så langt op det var muligt til der ikke var mere plads i fissen, så hev jeg den ud med et svup, og gik ud i køkkenet. Der var en tydelig ring på agurken af fissesaft, så det var ikke svært at se hvor dyb Lisas fisse var, jeg skar agurken over lige ved stregen og gik tilbage i stuen. Jeg pressede brutalt agurken op i fissen igen og sagde:
-du skal selv presse den det sidste stykke, jeg vi se skamlæberne lukke sig !
-ja herre.
Lisa tog fat med et par fingre og pressede agurken det sidste stykke op i fissen.
-helt ind med den!
-Ja herre.

Jeg gav hende et klask på røvballen med den ene hånd, Lisa fik skubbet agurken helt ind i fissen, så hev jeg et par trusser frem og gav hende dem på.
-nu skal du gøre rent, mens jeg sidder her og holder øje med dig.
-Ja herre.
-Du kan starte med at støve af.
-Ja herre.
Lisa hentede en klud og begyndte at støve reolen af, hun havde problemer med at bevæge sig på grund af agurken i hendes fisse, men hun sagde ikke noget. Jeg satte mig i stolen og kikkede på hende, de store bryster diglede kraftigt når hun bevægede sig, så jeg belsuttede at gøre noget ved det.
-hent en af dine bh’er til mig, og en saks!
-Ja herre.
Lisa kom tilbage med en sort bh og en saks, og lagde det i skødet på mig.
-fortsæt dit arbejde!
-Ja herre.
Jeg klippede et par store huller i stoffet på bh’en og sagde:
-tag bh’en på, selvfølgelig under kjolen.
-Ja herre.
Lisa adlød og hendes store bryster sad flot i bh’en med de strittende vorter ud gennem hullerne, jeg må indrømme at min pik var ved at have for lidt plads i bukserne, så jeg rejste mig og smed dem, derefter røg underhylene også, Lisa kikkede med store øjne på min pik, men sagde ikke noget. Hun fortsatte sin rengøring og jeg gned lige et par gange på pikken så den var helt stiv.
-Tag trussen af igen!
-Ja herre.
-Stil dig midt på gulvet, og knep dig selv med agurken, vis mig din fisse.
-Ja herre.
Lisa gjorde som befalet og fremviste fissen på bedste vis, spredte skamlæberne med den ene hånd og kørte agurken frem og tilbage med den anden.
-læg dig på spisebordet, på ryggen!
-Ja herre.
Hun hoppede op, jeg jeg tog snoren og bandt hendes arme fast over hendes hoved til et af bordbenene.
-spred benene!
-Ja herre.
Hun spredte sine ben, og jeg stak brutalt 3 fingre op i fissen på hende, jeg kneppede hende kraftigt, til hun begyndte at stønne, så stoppede jeg, satte mig på en stol og trak den hen mellem hendes ben.
-nu ligger du helt stille med benene, eller vil jeg straffe dig meget hårdt, forstået?
-Ja herre.
Jeg hentede den dildo der lå i soveværelset og gik tilbage og satte mig tilbage i stolen. Jeg tog hendes ene ben og bandt det fast til et bordben, så kørte jeg dildoen mellem hendes bryster og til hendes mund og pressede den ind, jeg lod hende sutte lidt på den inden den blev tændt på højeste trin så den summede helt vildt, så gik turen ned over brysterne og maven for at ende ved fissen. Jeg trykkede den hårdt op i hende og kneppede hende frem og tilbage nogle gange, så hev jeg den ud og kørte den rundt på hendes klitoris meget hårdt. Lisa stønnede og hendes brystvorter strittede som aldrig før. Jeg trykkede dildoen hårdt op i fissen igen og kneppede Lisa med stor kraft, igen begyndte hun at stønne.
-skal du ha’ pik ?
-ja tak herre.
-Du skal bede ordenligt!
-Gode herre, vil du ikke nok kneppe slaven?
-Kneppe slaven hvor?
-Kneppe slavens fisse.
-Du glemte at sige herre!
-Undskyld herre, vi du ikke nok kneppe slavefissen gode herre?
-Skal jeg kneppe den nu, eller senere?
-Gode herre, knep den hårdt lige nu, slavefissen venter kun på herrens pik.
-Er du sikker?
-Ja gode herre ÅÅÅHHH knep slavefissen med deres stive pik.

Mens vi førte denne samtale kneppede jeg Lisas fisse skiftevis hårdt og blidt med dildoen , jeg kunne høre på hendes vejrtrækning at hun nærmede sig orgasmen, så jeg hev dildoen ud og rejste mig og stak pikken ind i hendes fisse. Jeg kneppede hende i lange dybe stød og hendes stønnen blev dybere og kraftigere.

-ja herre ! sådan ! knep slavefissen med herrens guddommelige pik.
Jeg satte farten lidt op og kneppede Lisa fisse hurtigere, jeg lod en hånd køre op over det ene bryst og nev hende i vorten der strittede som aldrig før. Jeg kunne mærke at der ikke ville gå så lang tid før jeg eksploderede, så jeg satte farten lidt ned. Jeg greb dildoen, tændte den og kørte den rundt på hendes klitoris mens jeg kneppede hende, jeg kørte den op mellem brysterne og proppede den i munden på Lisa. I samme sekund kom hun i en voldsom orgasme, hendes krop sitrede og rystede som om hun havde malaria, hendes fisse trak sig sammen omkring min pik og nærmest malkede den, så jeg kunne ikke andet end at give efter og pumpe hendes fisse fuld af sperm. Først efter flere minutter klingede hendes orgasme af og jeg hev pikken ud af fissen, den var stadig halvstiv, så jeg gik om på den anden side af bordet og sagde:
-så er der rengøring. Slik!

Jeg stoppede pikken ind i hendes mund, Lisa slikkede og suttede pik som en drøm, så inden længe stod pikken klar til kamp igen.
-du skal gøre dig klar, vi skal over til os nu.
-Ja herre
Jeg løsnede hende og sammen gik vi ind i soveværelset.
-find alt det frække undertøj du har frem og smid det på sengen.
-Ja herre.
-Smid alt tøjet, jeg bestemmer hvad du skal have på.
-Ja herre.
Lisa lagde alt op hun havde og jeg valgte en sort bh, med halvskåle som løftede de store bryster højt op og dannede en fræk kavalergang, så en lille g- streng trusse. Jeg fandt et par lange støvler med rimeligt høje hæle som hun fik på.
-ring efter en taxa.
-Ja herre.
-kom så går vi.
-Jamen herre.
-Du skal ikke sige noget som helst, jeg bestemmer!
Jeg gav hende et klask i røven med flad hånd, tilstrækkeligt hårdt til at hun vidste jeg mente hvad jeg sagde.
Lidt efter dyttede taxaen og jeg gav Lisa en gennemsigtig plastik frakke på, inden vi satte os ind på bagsædet. Chaufføren gloede noget i spejlet men sagde ingenting, vi kørte i stilhed til vores hus, hvor jeg betalte taxaen, mens Lisa stod på fortovet og var rød i hovedet da et ældre ægtepar gik forbi med deres lille hund i snor....

[l][l][l]
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Lisas drøm.

Lisas drøm. anom 6 år 7 timer siden
Delicious Dirtygirl 5 år 11 måneder siden
Ufff f.eks. Tarzan 4 år 11 måneder siden
Smæk er godt Hersker 4 år 7 måneder siden
24/7 Master I 4 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Logger eller EJ!. Forsikring gitte1111 gitte1111's Avatar
13.000 flere børn i fattigdom under Fogh og Løkke Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Stem på din favorit som Danmarks nationalret Fri debat: Politik & Samfund kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
14 årig muslim ønsker islamisk kalifat Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Har vi været på Månen? Fri debat: Videnskab vintersne vintersne's Avatar
Dem har vi sgu ikke være heldig med Fri debat: Politik & Samfund Tante Tante's Avatar
Er blevet træt af fede mennesker! Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Er Mogens Camres udtalelser kontroversielle? Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
1864 kritikken? Film floridor floridor's Avatar
Det forsvundne fly fra Malaysia.... Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Jeg søger job hver dag Arbejdsløshed weeebie weeebie's Avatar
Snyd ej med forsikringerne! Forsikring Joakim Joakim's Avatar
CPR - nummer på nettet? Fri debat: Computer/Internet Joakim Joakim's Avatar
En kvinde er blevet voldtaget Fri debat: Politik & Samfund ak31 ak31's Avatar
Etniske danskere i undertal efter år 2090 Fri debat: Politik & Samfund jangc jangc's Avatar
facebook vil gøre dig anonym i ny app Fri debat: Computer/Internet Joakim Joakim's Avatar
75 år i dag! Film vintersne vintersne's Avatar
Migrationsverkets vamle forsøg! Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
ER ordet nu så frit i Vesteuropa? Fri debat: Kultur 123456+ 123456+'s Avatar
Snyd med invalidepensionen Jura & Lovgivning Joakim Joakim's Avatar
De sorte negre kan ej holde sig fra hvide kvinder Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hvor meget skal man gå? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
problemer Fri debat: Computer/Internet fuerzzz fuerzzz's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Sådan fordres usatte med deres egen hale Lønforhandling fruppe fruppe's Avatar