Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Overladt til en fremmed herre...

Overladt til en fremmed herre... 8 år 3 måneder siden #682318

• hanen og hønen
  • hanen og hønen's Avatar
Min kone og jeg har en livlig sexfantasi og vores forhold har i mange år været præget af forskellige "skøre" ideer. At vi er skruet sammen på samme måde har gjordt, at vi har oplevet meget mere end de fleste, vi kender.
Hun er en type, der tænder meget på at få andre mænd til at tilfredsstille sig, mens jeg ser på, og da det også er en af mine største nydelser, kan det ikke være bedre.
En lørdag aften for ca. en måned siden fandt vi på denne - for os - mindelige idé, som vi er enige om, at vi gentager snart.
Det startede med, at hun en lørdag eftermiddag sad og chattede med en fyr, der viste stor interrese for at besøge hende og få en sexoplevelse.
Min kone og jeg besluttede os da til, at lade denne mand komme hjem til os, men det skulle være på en lidt speciel måde.
Vi udtænkte så en plan, der kunne gøre det hele mere spændende og os mere liderlige, end hvis det bare var et knald og så væk.
Vi installerede vores web-kamera inde i soveværelset og så kunne jeg sidde på kontoret nede i kælderen og følge med i, hvad der foregik.
Vi har også et samtaleanlæg i hvert rum, så muligheden for at høre og snakke sammen, er der også.
Manden fik vores adresse og vi aftalte, at han skulle komme hjem til os kl. 23 om aftenen. Døren til huset skulle ikke være låst, men i kommodeskuffen i entréen fik han at vide, lå der en nøgle til soveværelset oppe på loftet. Han skulle tage nøglen og fik at vide nøjagtig hvilken vej han skulle gå, og hvilken dør, der skulle låses op.
Vi er meget påpasselige overfor fremmede mennesker, så han fik at vide, at han skulle læse et brev, der lå i soveværelset - skulle gøre det, der stod i brevet, og så forsvinde igen, ellers ville vi aldrig igen kontakte ham.
Det samtykkede han i og ville gerne følge vores regler og bestemmelser.
Klokken var syv og vi gik igang med vores forberedelser, samtidig som vi fik os hver sin drink, og ellers gik og gejlede hinanden op til vi var rigtig liderlige, begge to.
Klokken ti - en time før aftalens start - blev min kone bundet til sengen i soveværelset. Hun lå strakt ud på maven på en pude så hendes dejlige røv stak lige i vejret. Det kunne ikke andet end ophidse en fremmed mand, at møde dette syn, da han trðdte ind i rummet. Hun fik bindfold for øjnene,og en gag i munden, så hun ikke kunne se eller sige noget. Vi havde bestemt os for, at sådan skulle hun ligge og vente på den fremmede gæst.
Til sidst skrev jeg vores instrukser på et stykke papir og lagde det mellem min kones skværende ben.
På papiret fortalte jeg også gæsten, at jeg kunne se det hele, og at jeg ville gribe ind, hvis han ikke fulgte instrukserne til punkt og prikke.
Jeg gik ned i stuen - fik mig en stærk blanding whisky og vand og satte mig så ind på kontoret i kælderen - klar til at følge slagets gang.
Denne halve time blev til et langt liderligt øjeblik for os begge - forventningens spændende glæde, hvor jeg hele tiden gennem samtaleanlægget gjorde min kone mere og mere liderlig med min snak.
Nu får du snart fremmed pik min ven!!!
Om et kvarter bliver du taget!
Du ligger nu hjælpeløs! - du kan ikke springe fra! - o.s.v.
Nu kunne jeg høre en bil, der standsede udenfor og se at lygterne blev slukket. Dette fortalte jeg min kone og gennem Web kunne jeg se, at hun vrikkede med røven - godt liderlig.
Døren i entréen blev forsigtigt åbnet og lyset blev tændt. Så hørte vi, at der var en, der åbnede skuffen og lidt senere - forsigtige skridt op ad trapperne.
Liderligheden og spændingen var nået bristepunktet, da nøglen blev sat i soveværelsesdøren og døren blev åbnet.
Jeg kunne nu se manden.
Det var en fyr, der så godt ud, men var et par yngre end mig og min kone.
Han stod et øjeblik og måbede, da han så dette fristende syn, men efter at have undersøgt situationen lidt, tog han brevet og læste det.
Jeg kunne ikke forholde mig rolig, men tog min pik frem og begyndte at spille lidt på den.
Fyren begyndte at tage sit tøj af, og så førte han pikken forsigtigt mod min kones røv.
Det var som hun fik et elektriskt stød - og jeg så at hun simpelthen var så skrupliderlig, som sjældent før. Nu satte manden sig ovenpå hendes ben - tog om hendes hofter og løftede hende hårdt op på sine knæ og så begyndte indmarchen i min kones grotte, der var godt fugtig af denne liderlige handling.
Pikken kom langsomt indenfor, og jeg kunne høre fruens stønnen ud gennem hendes mundviger.
Så tog fyren fat, så det knagede i dobbeltsengen - han kneppede min kone og gav hende alt det han kunne og lidt til.
Det undrede mig, at han kunne holde sig så længe før han kom, men det så ud som det ingen ende skulle tage. Efter at have gennemkneppet hendes kusse gik han over til den anden indgang og jeg troede min kone skulle sprænges af liderlighed da pikken langsomt forsvandt ind i hendes bagerste hul.
Efter nogle hårde stød kom manden endelig og faldt ned over min kones røv - pustende og stønnende.
Min kones ansigt så helt forvrænget ud og hun kom også i en gevaldig orgasmeserie, der varede ved en evighed.
I kælderen sad jeg og fulgte det hele, og det var næsten mere spændende end selv at være til stede i dobbeltsengen.
Jeg kom i lange sprøjt og stønnede helt vildt af liderlig udløsning.
Manden rejste sig fra sengen - tog tøjet på - gav min kone et venligt klask i røven og gik ud til sin bil og kørte afsted.
Jeg stormede op fra kælderen, så snart bilen var kørt og ind til min kone. Jeg løsnede alle hendes bånd og kastede mig i sengen til hende. Der gik ikke mere end fem minutter så kneppede vi løs igen, og kom begge to for anden gang den aften.
Et øjeblik efter lå vi omklamrede i sengen og smilede til hinanden.
Denne oplevelse ville vi ikke have været foruden og vi var enige om, at den næste omgang skulle bestemt ikke være så langt ind i fremtiden.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Overladt til en fremmed herre...

Overladt til en fremmed herre... hanen og hønen 8 år 3 måneder siden
pas på kønssygdomme. Annberit 5 år 7 måneder siden
wow West LOKE 5 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Logger eller EJ!. Forsikring floridor floridor's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Har ikke råd til medicin Samfundsproblemer mike.pb mike.pb's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier fruppe fruppe's Avatar
DNF-fest på Amager :D Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Fede tider i Brønshøj Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Blue velvet Blue velvet's Avatar
Dan Park-udstillingen flyttet Fri debat: Kultur Blue velvet Blue velvet's Avatar
Dom til læge Samfundsproblemer BenteSC BenteSC's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Inger Støjberg dummer sig igen om kontanthjælpen Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Mig igen Utroskab zakidino zakidino's Avatar
Kun fem genstande om ugen skader din sæd Alkohol og stofmisbrug anonyym anonyym's Avatar
Brugerafstemning om mosefundtråde SOL debat MannerKA MannerKA's Avatar
Resultatet af Linux på computer! Fri debat: Computer/Internet vintersne vintersne's Avatar
3.000 nye asylsøgere på én måned? Indenrigspolitik vintersne vintersne's Avatar
Pølse stemples som racistisk Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
9:11 Åbenbaring:Afgrundens Engel.. Konspirationsteorier solsystem solsystem's Avatar
80 % af alle ægtepar på kontanthjælp er muslimer Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Mikki51 Mikki51's Avatar
Forslag - Totalforbud mod rygning Rygning og rygestop Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Piger VIL være kunstige?skriver de...... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! flaks flaks's Avatar
skal vi finde os i sexchikane? Fri debat: Politik & Samfund flaks flaks's Avatar
Min yndlingsfremmedarbejder! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Er Tinder in eller yt? Hvad synes I? Parforhold anklageren anklageren's Avatar
Muslimer smadrede rude og spyttede på togfører Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar