Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Sarahs første endefuld...

Sarahs første endefuld... 4 år 11 måneder siden #1838886

Hun havde haft den hemmelige drøm i mange år, velsagtens helt tilbage til dengang hun begyndte, at tænke på sex og drenge... Det var mange år siden nu, hun var netop blevet 27 år. Drømmen handlede altid om det samme -hun, Sarah lå hen over knæet på en mand hvis ansigt hun ikke kunne se klart, han smækkede hende altid hårdt mens han skældte ud over en forseelse hun havde begået -og hun blev altid drivvåd på trods af smerten og ydmygelsen, eller også blev hun på grund af den -det kunne hun ikke finde ud af... Altid den samme drøm, altid den samme frustration fordi det ikke skete i virkeligheden, men kun i fantasien. Åh hvor mange gange havde hun dog ikke givet sig selv orgasme mens den film kørte i hovedet af hende.

Flere gange havde hun været på nippet til at fortælle en kæreste om drømmen, men hun var hver gang stoppet, bange for at blive til grin, bange for ikke at blive forstået, bange for at virkeligheden ikke ville leve op til drømmen hvis først hun oplevede det. Hun vidste at nu blev hun nødt til at tage chancen -endelig havde hun fundet HAM. Hun skulle godtnok rejse helt til new york for at finde ham, men hun vidste at hun aldrig ville elske en anden som hun elskede Richard. Deres forhold var alt hvad hun havde drømt om, hun elskede deres liv sammen, deres humor, deres sex, deres tavshed, deres samhørighed, hun kunne få helt ondt i maven ved tanken om at miste ham.

De havde mødtes på en café, begge havde de købt kaffe og havde manglet et sted at sidde med avisen -resten var så at sige historie -hans brune øjne havde boret sig ind i hendes grønne, og videre ind i hendes sjæl, hun havde aldrig troet på kærlighed ved 1. blik før hun selv oplevede det på egen krop. Hurtig var hun rykket fra sit lille fugtige billige værelse, ind i hans forholdsvis store lejlighed i hjertet af manhatten. Penge manglede han ikke, ganske vist arbejde han hårdt for dem, men hun behøvede ikke længere at arbejde i den snuskede bar for at tjene til studiet på uviversitetet. Han var 7 år ældre end hende, en voksen mand tænke hun altid kærligt om ham, og blev øjeblikkelig tændt over hans modenhed og maskulinitet.

Gennem de sidste måneder havde manden i drømmen ændret sig, hans ansigt var ikke længere sløret -nu var det Richards ansigt! Men turde hun virkelig at fortælle ham sit allerinderste ønske? Han var forholdsvis dominerende i "sengen", kunne godt li at holde hende i et fast greb, og han kneppede hende altid bestemt og insisterende -vel grænsende til hårdt, og hun elskede det. Flere gange havde han givet hende et klap på den ene balle, øjeblikkelig blev hendes fisse forvandlet til en syndflod, og hendes liderlighed voksede til uanede højder ved tanken om en rigtig endefuld!

Idag var det hans fødselsdag -idag havde hun købt en helt speciel gave til ham. Han skulle have den om lidt -før alle gæsterne kom, så havde han også tid til at tænke over hvad hun havde at fortælle ham, og ikke mindst kunne hun blive reddet fra en ydmygelse af de store,hvis han synes hun var latterlig - i det mindste for nogle timer, mens gæsterne var dér.

Hun havde iklædt sig sit frækkeste undertøj, hofteholder, silkebløde strømper, en knælang kropsnær kjole, der afslørede hendes feminine kurver. Hun mærkede hvordan hun var fugtig mellem benene allerede -langsomt gik han hen mod hende, bøjede sig ned over hende og kyssede hende dybt og længe. Han duftede af aftershave og mand, han løftede hende op, pressede hende op mod muren og krængede kjolen op over hendes hofter så hun kunne sprede benene rigtig om han. Hnn mærkede hvordan hans stive pik pressede sig op mod hendes underliv, og hun stønnede af begær efter ham, kyssene blev mere intense og hans ene hånd legede med hendes bryst, krævende og bestemt, hun klynkede og forsøgte at gnide sin fisse mod ham, åh fuck hvor blev hun altid liderlig når de kyssede på den måde.

Hun stoppede hans kys ved at vende hovedet bort, og holde fast i hans ansigt, "du skal have din gave nu, og det kan ikke vente" han kiggede sjofelt på hende, og sagde med et glimt i øjet at han gerne tog for sig af retterne nu, inden gæsterne kom. Hun grinede og insisterede på han satte hende ned.

Han satte sig i en lænestol og langsom gik hun over til ham med pakken, "tillykke med fødselsdagen" sagde hun og lagde pakken i skødet af ham. "Tak min skat" svarede han, og åbnede gaven, og tog en træ hårbørste frem. Elefanterne tumlede rundt i Sarahs mave, mens hun så hvordan han tog børsten i hånden og kiggede en anelese uforstående på hende. Hun tog en dyb indånding: "jeg vil gerne have du bruger den på mig" sagde hun og smilede nervøst.
"Bruger den?... Du vil gerne have jeg børster dit hår?" var der en anelse ironi og spot i hans stemme?
Sarah satte sig hen på hans skød, tog børsten og kiggede ham ind i øjenene. "Nej, jeg vil gerne have du bruger den til at smække mig med"

"Smække dig med? Du mener slå dig??!... Nej det tror jeg ikke jeg har lyst til skat, det kommer da til at gøre helt vildt ondt på dig!" sarahs kiggede på den tunge træ børste, og tænkte at han nu nok fik ret i den påstand. "Men jeg tænder på dét" sagde hun og fangede hans blik. "jeg har aldrig prøvet det i virkeligheden, men hele mit seksuelle liv har jeg drømt om at få smæk! Jeg bliver SÅ våd og ophidset ved tanken om at ligge hen over knæet på en mand og få en endefuld med hans hånd og efterfølgende et redskab, f.eks den her børste" Hun mærkede rødmen stige op i kinderne, "vær sød ikke at håne mig for det eller synes jeg er mærkelig, men jeg vil virkelig gerne have du giver mig en endefuld i aften når gæsterne er gået" Hun tog hans hånd og førte op under kjolen, helt op til hendes dunkende skød "mærk hvor våd jeg er lige nu" hviskede hun til ham.

Hans fingre fandt hurtig hendes smaskvåde fisse, safterne drev af hende og ned af hendes lår. Han fingerkneppede hende med 3 fingre i hendes stramme hul, mens hans tommelfinger spillede på hendes klitoris. Hun stønnede højt og forsøgte at ride hans hånd, ville bare have alle hans fingre op i sig, måske endda hele hånden... hun ville udblokkes totalt og have afløb for den enorme liderlighed der bølgede gennem hele hendes krop.
Med den anden hånd greb Richard fast om hendes lange røde hår, pressede hendes ansigt ned til sit. " jeg vil overveje dét, din liderlige tøs, den her opførsel er bestemt ikke hvad jeg forbinder med en pæn pige -så måske du virkelig fortjener at komme over mit knæ til en god spanking" Med de ord tog fjernede han sine fingre fra hendes sultne fisse, hun oplevede en øjeblikelig skuffelse over hans manglende fingre, samtidig gav hans ord hende nærmest en mental orgasme.

Festen forløb som den skulle, alle var i godt humør og maden var udsøgt, Sarah havde dog svært ved at koncentere sig. Hun søgte tit efter Richard og hver gang deres øjne mødtes, fik hun et kæmpe sug i maven. Han opførte sig som vanligt, var smilende, sjov og festens midtpunkt -opførte sig som altid galant og kærligt overfor hende. Efter desserten havde han hvisket til hende, at hun skulle tage sine trusser af og nyde at have en bagdel der ikke var rød og øm, ligeså snart gæsterne gik, ville han smække hende hårdt!

Resten af aftenen var hende ligegyldig, hun smilede og snakkede på de rigtige tidspunkter, men alle hendes tanker kredsede om at hun vitterlig ville opleve drømmen indenfor kort tid. På en måde ønskede hun at gæsterne hurtig gik, på en måde ville hun have de blev, turde ikke alligevel! Det ville garanteret gøre så ondt! Hun tænkte på alle de pigenumser hun havde set blive smækket på film gennem årene, tænk at hun nu snart, endelig, selv skulle opleve det! Hun gik hypigt på toilet for at tørre sig, hun havde aldrig oplevet at være så våd og liderlig. Flere af gangene havde hun givet sig selv en orgasme, men det havde ikke mættet hende, blot efterladt hende i et tomrum af uforløst liderlighed.

Endelig blev de alene! De så på hinanden gennem stuen, luften var tyk af seksuelle spændinger. Han tog en stol ud midt på gulvet, satte sig og kaldte hende over til sig. Hun gik med langsomme, tøvende skridt over til ham, mens hun mærkede hvordan nervøsiteten truede med at lamme hendes krop. Endelig stod hun foran ham. Han kiggede strengt på hende, "Nå sarah, vi har vist noget vi skal have overstået før vi kan gå i seng?" Hun nikkede og kiggede nervøst på ham. "Hvad er det præcist du gerne vil bede om?" spurgte han roligt, og hun var imponeret over så godt han faldt ind i rollen. "Jeg vil gerne bede dig om at give mig en endefuld" stammede hun lavmælt og kunne ikke fastholde hans rolige blik, men kiggede ned i gulvet. Hendes kinder brændte af flovhed, tænk at stå som voksen kvinde og selv bede om at få smæk!

"Jeg har tænkt meget over det i løbet af aftenen, og jeg tror faktisk det kunne være lige præcis hvad du har brug for. På det sidste synes jeg du er blevet noget distræt, og begyndt at sjuske med din skole" Sarahs mave slog kollebøtter, fuck han spillede rollen perfekt! Gad vide om han havde prøvet det før... "Nu synes jeg du skal komme her og lægge dig over mit knæ, efter den omgang jeg giver dig nu, er jeg sikker på du bliver en sød pige igen" Hvert et ord prikkede til hendes voksende lystfølelse, det var næsten uudholdeligt!

Han tog et blidt greb i hendes arm og førte hende ned over sit knæ. Nu lå hun her! Alle de år med fantasier og drømme om endefuld, og nu, endelig var hun her! Hun tænkte at man jo egentlig lå meget godt her, så faldt de første slag. Ikke hårdt, bare bestemt og insisterende -nøjagtig som Richard selv tænkte hun kærligt. Langsomt intensiverede han styrken, ikke så meget hun ikke kunne holde det ud, det var meget pirrende og ophidsende for hende, hun nød hvert sekund og følte sig i den grad beskyttet og elsket, omend hun lå i en noget sårbar position! Hun mærkede hvordan varmen spredte sig i hele kroppen, så pludselig fik hun et hårdt slag på den en balle! "Nå min skat, nu er det slut med opvarmningen, lad os så få givet dig en endefuld du husker længe!" Hun gispede af overraskelse og glæde, okay nu skulle det for alvor ske!

Han løftede hendes kjole op over numsen på hende -nu lå hun her med blottede baller, der allerede var lidt varme. Så begyndte han, av for pokker hvor han dog havde en solid smække hånd! Igen og igen faldt slagende ned over hendes ubeskyttede numse, snart mærkedes det som en ild der brændte, og hun havde svært ved at ligge stille. Hun klynkede og forsøgte at beskytte sin baller med hånden, hurtig tog han hendes arm og holdt fast, og gav hende endnu hårdere smæk, hun vred sig, sagde av av av rigtig mange gange, uden det dog havde nogen virkning på Richard. Endelig stoppede han! Hendes hænder fløj ned til numsen og gned de røde varme baller, nøj hvor det sved og brændte -og gjorde godt!

Han hjalp hende op at stå, kiggede stengt på hende og sagde så:" hent min gave, så skal jeg give dig hvad du bad mig om tidligere" Sarahs mave snørede sig sammen, åhh nej hun havde faktisk glemt den børste! Hun kiggede bønfalende på ham, "Må jeg ikke nok slippe for den børste idag" spurgte hun lavt. "Selvfølgelig må du ikke det Sarah! Hent den så!"
Langsomt hentede hun den og lagde sig i positur da han klappede sig på låret... Hun sukkede, og frygtede det værste. "Av for satan!" var hendes første udbrud da børsten ramte hendes numse, for pokker hvor den var led! hvad havde hun egentlig tænkt på da hun købte den!!

"Nå så du bander? Det er virkelig ikke pænt at en ung pige gør det" Richard gave hende nogle hårde smæk. Sarah vred sig, sparkede hysterisk med benene og klynkede meget højt. Han låste hendes ben, så hun ikke havde mulighed for at sparke vildt, og informerede hende om, at hun nu ville få 10 slag med hårbørsten og så ville hendes endefuld være slut. Pyh tænkte hun, 10 slag kan jeg godt klare!

"Du skal tælle hvert slag og takke mig, forstået?!" Hvor sadistisk tænkte hun surt, men nikkede.

Så ramte 1. slag, og hun hylede op, okay nu mente han det virkeligt! Føj hvor det brændte! 1, tak sagde hun pænt da hun kunne trække vejret igen.. Hurtig fulgte slag nr 2, 2 tak hviskede hun lavt og var på nippet til at græde af smerte og ydmygelse. Sarah vidste faktisk ikke hvordan hun kom igennem de 10 slag, men pludselig hørte hun sig selv sige, 10 tak -og den forfærdelige smerte hørte op. Hendes numse brændte nu, som om der var ild i den, og der var tårer i hendes øjne. Richard løftede hende op, kiggede hende i øjnene og kyssede hende dybt og inderligt, hun småsnøftede lidt og gned sin bagdel imens. Han holdt hende tæt ind i sin store favn, og hviskede hende i øret: "Pas på med hvad du ønsker dig, lille pige"

Deres kys blev dybere og grådigere, hendes krop føltes som én stor fisse, og hun ville bruges her og nu! Han havde dog andre planer...han bar hende i seng, lagde hende blidt ned på den og begyndte at slikke hendes fisse der var våd og opsvulmet som aldrig før. Hun kunne slet ikke ligge stille, og hun pressede sin fisse op imod hans tunge og ansigt, hans fingre pressede sig op i hendes fisse, mens han slikkede hendes klitoris -hun kom i en orgasme der gennerystede hendes krop og fik hende til at græde. Han holdt om hende, tæt, indtil hun holdt op, tørrede tårene væk og kyssede hende kærligt.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sarahs første endefuld...

Sarahs første endefuld... hjertespidsen 4 år 11 måneder siden
Uhmmm :o) carmenfreya 4 år 11 måneder siden
Åh<3 mumrik_bakunin 4 år 11 måneder siden
Lyder dejligt Løkke 3 år 11 måneder siden
Du må bare være ekstra uartig krabask 2 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Krigsflygtninge skal retur trods uro i hjemlandet Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Den ny sygedagpengereform er lovsjusk Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Nu sætter vi havemøblerne tilbage, og hvad skal vi EU ftg ftg's Avatar
Censur i Pippi, Tintin, mfl. => Censur af Koranen Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Slette min profil på Facebook,hvordan?? Fri debat: Computer/Internet anklageren anklageren's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier loev loev's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Brugerafstemning om mosefundtråde SOL debat Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Post Danmark Køber nægter ?? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Audio - A Happy Memory Fri debat: Underholdning JesperSb JesperSb's Avatar
Fra neger til "ebonic" :) Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Første ebolasmittede i USA erklæres rask Sygdom debatsvinet debatsvinet's Avatar
Da Bridget Jones slap fedmen og fik operationer Kosmetiske operationer Wollstonecraft Wollstonecraft's Avatar
D12,Eminem,og Illuminati.. Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Konspirerer Tryg imod alle, der hedder Jørgensen? Konspirationsteorier fruppe fruppe's Avatar
Min yndlingsfremmedarbejder! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring Joakim Joakim's Avatar
SANDHEDEN OM PEARL HABOUR Biler dduck dduck's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
De horer for bæstet! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Piger VIL være kunstige?skriver de...... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! susanneh susanneh's Avatar
Resultatet af Linux på computer! Fri debat: Computer/Internet vintersne vintersne's Avatar
skal vi finde os i sexchikane? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar