Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Sex uden forhud trukket tilbage.....

Sex uden forhud trukket tilbage..... 8 år 9 måneder siden #428866

• Julemanden
  • Julemanden's Avatar
Efter nøje overvejelser er jeg kommet frem til den konklusion at jeg nok lider af forhudsforsnævring (Phimosis).... kan i hvertfald ikke trække forhuden tilbage når den er erigeret (stiv).

Jeg har ikke haft min sexuelle debut endnu, men har lige nogle spørgsmål som jeg håber i tager seriøst!

Er samleje med forhudsforsnævring noget kompliceret noget? Altså at man ikke trækker forhuden tilbage! fordele/ulemper?

Opnår man større nydelse ved samleje med forhuden trukket tilbage?

Hvad med ornani?

Med venlig hilsen Julemanden, og med håb om at nogle kan tage dette indlæg seriøst og hjælpe mig lidt på vej :)
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sex uden forhud trukket tilbage.....

Sex uden forhud trukket tilbage..... Julemanden 8 år 9 måneder siden
Ja! Bimmer ILP 8 år 9 måneder siden
Det kan da nemt klares Omskåret mand 8 år 9 måneder siden
Unødvendigt En Anden 8 år 9 måneder siden
Os mit råd. Ultimate Numsefisk 8 år 9 måneder siden
Ikke unødvendigt hedeslag 8 år 9 måneder siden
Davs Ligemeget 3 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Tiden er inde Samfundsproblemer jens261 jens261's Avatar
Danmark bliver Muslimsk - og hvad så? :) Indenrigspolitik Tigermanden Tigermanden's Avatar
Hvordan kan man have patent på 'Jensen'? Fri debat: Mad & Vin Tigermanden Tigermanden's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning ieet ieet's Avatar
Penge eller kærlighed? Økonomi fuerzzz fuerzzz's Avatar
Løkke anses for at være landets mest utroværdige Indenrigspolitik dduck dduck's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer dduck dduck's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur sjoveren sjoveren's Avatar
Thorning er ved at give sig? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Som i Norge - også her Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Ja, "berigelse" koster! Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Højreekstremister er mest voldelige Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Tigermanden Tigermanden's Avatar
Scooter vs Bil Fri debat: Politik & Samfund jens261 jens261's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer Break 17 Break 17's Avatar
Skotterne stemte NEJ til uafhængighed! Fri debat: Politik & Samfund Minicamp Minicamp's Avatar
Jalousi og manglende tillid Jalousi Jaqueline Jaqueline's Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Svindel ved den skotske uafhængighedsafstemning! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
HJÆLP :) Safari Afrika walker1 walker1's Avatar
Dokumentarfilm! Film Marie.Berg Marie.Berg's Avatar
Sverigedemokraterna står til et kanonvalg Fri debat: Politik & Samfund caraten caraten's Avatar
Islams håndlangere - og os! Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar