Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: Sex med Dukker

Sex med Dukker 7 år 6 måneder siden #929142

Jeg så den udsendelse i går aftes,hvor mænd havde sex med dukker, de dukker var lavet så livagtig og som en sagde de var der altid for ham, de mænd købte frækt undertøj til deres dukker, en mand tog sin dukke med når han skulle ud, en anden satte dem til bords nå han skulle spise.
Hvor langt syntes i at man skal gå for at vise kærlighed til en dukke:::
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sex med Dukker

Sex med Dukker molly31 7 år 6 måneder siden
Et glimrende alternativ Bimmer ILP 7 år 6 måneder siden
Dukker Bi Biker 7 år 4 måneder siden
sex med dukker bootes 5 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips dandegn dandegn's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Var det en overreaktion Samfundsproblemer mera mera's Avatar
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet wizcarlo wizcarlo's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Hilsen til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund wizcarlo wizcarlo's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat wizcarlo wizcarlo's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer rollo_1 rollo_1's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Ingen samarbejdsvilje? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Har du ingen vase?..: Vittigheder alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund mera mera's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab frankie.christians frankie.christians's Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund MannerKA MannerKA's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaguren Jaguren's Avatar
Hvordan kommer man sig? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder dandegn dandegn's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab dandegn dandegn's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø Joakim Joakim's Avatar
Kontroversiel bogafbrænding tages op igen Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar