Adgang nægtet

Indlægget du søger er blevet fjernet!

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Tiden er inde Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
Svindel ved den skotske uafhængighedsafstemning! Konspirationsteorier floridor floridor's Avatar
Islams håndlangere - og os! Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Skal ud ud at spise - i en sexshop? Arbejdsmiljø alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur missy-elliot missy-elliot's Avatar
Skal peberspray gøres lovlig??. Jura & Lovgivning alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Skudt i retssalen? Børn Joakim Joakim's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning BenteSC BenteSC's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer Joakim Joakim's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Joakim Joakim's Avatar
Skotterne stemte NEJ til uafhængighed! Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Hvorfor lærer vi de unge at smide tøjet? Sladder om de kendte fuerzzz fuerzzz's Avatar
Niarn kom i ædru stand! Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Niarn er død - og virkelig dansk Fri debat: Kultur AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
min kæreste går bag om ryggen på mig Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer marquien marquien's Avatar
Lucy din hjerneknuser:) Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Din sjæl... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaqueline Jaqueline's Avatar
NEJ! Udenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Do What You Want!" Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
Så kan vi alle få større bryster Skønhed ieet ieet's Avatar