Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: 2 pikke i min fisse samtidig

Fantastisk oplevelse 5 år 7 måneder siden #1579017

• M49Årh
  • M49Årh's Avatar
Jeg har adskillige gange prøvet fræk trekantsex - 2 M og 1 Q, og det har alle gange været utroligt frækt og liderligt. Både to pikke i kussen og sandwich.
Mine oplevelser har fundet sted i klub, igennem kontakter til par via Scor og til sexparties.
Mht.den fysiske oplevelse kan jeg naturligvis kun tale for mig selv - men det har været vanvittigt frækt at mærke en anden pik igennem mellemkødet, og det være sig hvad enten jeg har taget q i kussen eller i røven. Dette krydret med q's stønnen og tydelige vellyst gør det til en fantastisk oplevelse. Så vidt jeg har kunnet fornemme, er der for de fleste kvinder tale om både en fysisk og mental oplevelse.
Men at nå så vidt kræver, som tidligere nævnt både situatinsfornemmelse og pli. Det er vigtitgt, at en sådan oplevelse foregår på kvindens præmisser. Stemningen skal selv sagt være til stede, derfor er det en oplevelse, som er svær at planlægge. Situationen kan i heldigste fald udvikle sig i den retning - og så er det stort og decideret afhængighedsskabende.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: 2 pikke i min fisse samtidig

2 pikke i min fisse samtidig kan man det? 5 år 7 måneder siden
To pikke... Cockster777 5 år 7 måneder siden
hej 123 5 år 7 måneder siden
dejligt med udblokning kneppologen 5 år 7 måneder siden
Ja jeg har prøvet 2 pikke på en gang.. krussedulleq 5 år 7 måneder siden
For mig er det næsten en besættelse J28 5 år 7 måneder siden
Stor forskel Karin 5 år 7 måneder siden
ja min ex elsker det 5050 4 år 11 måneder siden
2 pikke? liderlige lone 4 år 3 uger siden
2 pikke spændingen 3 år 6 måneder siden
fisse to pik i fisse 3 år 5 måneder siden
heej mette nykaer 3 år 5 måneder siden
Fantastisk oplevelse M49Årh 5 år 7 måneder siden
jeg ville godt væer med stor pik 5 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Scooter vs Bil Fri debat: Politik & Samfund gitte1111 gitte1111's Avatar
Det må bare ikke ske Samfundsproblemer la34sf la34sf's Avatar
Thorning er ved at give sig? Fri debat: Politik & Samfund vintersne vintersne's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer fruppe fruppe's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning kaerhavegaard kaerhavegaard's Avatar
Rygning på tog-perroner? Fri debat: Politik & Samfund debatsvinet debatsvinet's Avatar
Som i Norge - også her Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Penge eller kærlighed? Økonomi alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Ja, "berigelse" koster! Samfundsproblemer wizcarlo wizcarlo's Avatar
HJÆLP :) Safari Afrika Marie.Berg Marie.Berg's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hvordan kan man have patent på 'Jensen'? Fri debat: Mad & Vin 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor meget koster brænding, mærketing eller navngi Samfundsproblemer mera mera's Avatar
Danmark bliver Muslimsk - og hvad så? :) Indenrigspolitik solsystem solsystem's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Højreekstremister er mest voldelige Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Tiden er inde Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Skotterne stemte NEJ til uafhængighed! Fri debat: Politik & Samfund ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Løkke anses for at være landets mest utroværdige Indenrigspolitik dduck dduck's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer Break 17 Break 17's Avatar
Jalousi og manglende tillid Jalousi Jaqueline Jaqueline's Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Svindel ved den skotske uafhængighedsafstemning! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar