Sol.dk er et debat forum og ikke et dating- eller kontaktsite.

Undgå venligst at skrive indlæg som indeholder kontaktannoncer, oplysninger om mail, telefonnummer eller adresse.
Følg reglerne her - Så undgår du, at dine indlæg bliver fjernet.

Du kan eventuelt søge efter grænseløs kærlighed på Dating.dk

EMNE: sex med hund

Har prøvet.... og en fantasi... 3 år 11 måneder siden #2113800

• Wanita
  • Wanita's Avatar
Da jeg var teenager, prøvede jeg nogle gange at blive slikket af hunden, vi havde hjemme ved mine forældre.
Som jeg husker det, kunne dens tunge nå mit g-punkt, hvorfor det var en helt fantastisk dejligt.

Idag er jeg 44 og overvejer fra tid til anden, om jeg skal gøre det igen.

Har faktisk en fantasi om, at jeg ligger nøgen på f.eks. stranden eller i skovbrynet et sted. En lækker mand er ude og lufte sin løstløbende hund. Hunden finder mig først. Den finder hurtigt min fisse. Begynder at slikke. Jeg kan ikke lade være med og sprede benene, så den rigtigt kan komme til. Det føles helt fantastisk. Manden finder os. Han lader hunden fortsætte. Siger ingenting. Han bliver også opstemt af situationen. Hunden slikker mig hurtigt til min første orgasme. Manden kalder hunden til sig. Nu får manden lov til at komme til med sin helt klare pik. Han knipper mig. Og fylder mig til sidst med sin varme sperm. Manden lader igen hunden komme til. Den slikker mig. Jeg er lige ved at komme. Men så stopper den med at slikke. Manden berodrer mig op på alle fire. Hunden springer hurtigt op på mig. Den er klar. Den knepper og knepper. Mens manden kniber mine brystvorter. Ikke hårdt. Men alligevel nok til at det forplanter sig i hele min krop. Jeg kan mærke hundens knude. Det er en fantastisk fornemmelse. Jeg har ingen fornemmelse af, hvor lang tid den knepper mig. Jeg er vildt tændt. Den er kommer oppe i mig og trækker sig ud. Nu er manden klar igen. Han bruger sine fingre til at gøre min røv hurtig klar. Han knepper mig i røven. Jeg bliver fyldt ud. Han kommer oppe i mig igen. Mens hunden slikker mig fri for de fleste efterladenskaber, kommer jeg igen.
Da jeg kommer til mig selv, er manden og hunden på vej væk. Vi taler egentlig aldrig sammen. Og måske ser vi aldrig hinanden igen.

Gad vide, om fantasien nogensinde bliver virkelighed?!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: sex med hund

sex med hund hoho 4 år 4 måneder siden
der er bestemt andre twistedconscience 4 år 4 måneder siden
Hvorfor er dyresex okay, når teensex ikke er? Den undrende 4 år 4 måneder siden
vi giver dig helt ret bølle misser 4 år 4 måneder siden
En hund kan nu sagtens sige fra f.eks Tarzan 4 år 4 måneder siden
kontakt hanhund36 4 år 3 måneder siden
Hundesex Spermvild 3 år 6 måneder siden
ikke enig twistedconscience 4 år 4 måneder siden
det er godt,at du har en fantasi,men skarleyt 4 år 3 måneder siden
Skønt Moden mand 4 år 1 måned siden
fedt dreng 25 4 år 1 måned siden
hundepik i røven hundeelskeren 4 år 2 dage siden
uhmmm...drømmer om det snøvsine 3 år 11 måneder siden
Vi finder et forum at mødes i. Ældre med hund 3 år 11 måneder siden
Nysgerrig vildmedhund 3 år 11 måneder siden
hundesex bigdike 3 år 10 måneder siden
Vil gerne prøve fantastiskemig 3 år 10 måneder siden
Find en hund Anonym 3 år 10 måneder siden
brev til snøvsine pirat dog 3 år 6 måneder siden
slikke hundeelskeren 4 år 2 dage siden
Har prøvet.... og en fantasi... Wanita 3 år 11 måneder siden
Fantasi Orgasmemanden. 3 år 11 måneder siden
hej Camille 3 år 11 måneder siden
hvad ellers? denrolige 3 år 11 måneder siden
Bliv ikke skræmt. Ældre med hund 3 år 11 måneder siden
Hundesperm Spermvild 3 år 6 måneder siden
tanken selvvådvedtanken 3 år 4 måneder siden
prøv det mpt 3 år 11 måneder siden
sex med hund Habatus 2 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Altid blå Altid blå's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips 123456+ 123456+'s Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund Altid blå Altid blå's Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Folketinget har nedsat en komission der skal Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Fejl ved logind SOL debat lailam lailam's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Perkins Perkins's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik socialtfrastoedning socialtfrastoedning's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor troværdig er beforeitsnews mon? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Den forkvaklede "terror-bekæmpelse" Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Kan man tro på Kharder eller politiet Mobning Perkins Perkins's Avatar