EMNE: trådløs antenne?

trådløs antenne? 7 år 1 måned siden #1072325

• Frk.
  • Frk.'s Avatar
Er der nogen der ved om det er muligt at få en trådløs antenne, så jeg slipper for at trække kabler gennem hele lejligheden?
I så fald, fungerer det så fuldstændig som hvis man havde kabel, eller er der svagheder? Og hvor kan det fåes?
Jeg har nemlig hørt, at man har kunnet få noget, hvor man kun kunne se en kanal via den trådløse antenne...
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: trådløs antenne?

trådløs antenne? Frk. 7 år 1 måned siden
Trådløs antenne.... Phusker 7 år 1 måned siden
tak! frk. 7 år 1 måned siden
Hmm.... Phusker 7 år 1 måned siden
Trådløs antenne minihaj 7 år 1 måned siden
trådløs antenne Frederik MoznaBønsøe 4 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Tjenerens magt-misbrug Fri debat: Politik & Samfund mera mera's Avatar
dagpengefakta.dk Indenrigspolitik Perkins Perkins's Avatar
Hjælp til pdf-fil! Programmer ieet ieet's Avatar
Første skoledag med ny reform? Børn nina1974 nina1974's Avatar
Nemt at være politisk korrekt når andre betaler Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Sælger af IS-logoer: Jeg støtter ikke IS Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvorfor skal vi betale.... Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik dandegn dandegn's Avatar
Den er god nok: fremgang til Venstre Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
ISIS-tilhængere i Danmark Fri debat: Politik & Samfund Orøkongen Orøkongen's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Joakim Joakim's Avatar
Hvor demokratiske er de? Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Studerende KU Karriere Sweet666 Sweet666's Avatar
Akut matematikhjælp kan nogen hjælpe Fri debat: Job & uddannelse 123456+ 123456+'s Avatar
Måling: Danske værdier er vigtigst ved indvandring Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Oprør og Borgerkrig i USA nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
DF: Muslimsk indvandring er en bombe under Danmark Indenrigspolitik jolambert jolambert's Avatar
Jeg er meget syg! Sygdom gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Singleliv! Fri debat: Singleliv fruppe fruppe's Avatar
Vores adfærd på nettet? Netikette - online opførsel Joakim Joakim's Avatar