EMNE: WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,-

WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,- 5 år 1 måned siden #1725673

• Anonym
  • Anonym's Avatar
hej!

Jeg er blevet rigtig forelsket - i de hvid/guld høretelefoner fra WESC til cirka 400 kroner. Jeg har ikke købt dem endnu, men tror jeg bare ønsker mig dem. Men så ville jeg bare lige høre, hvad er foreskellen på nogle fra f.eks. Tiger butikken og så til dem fra WESC? Kan det svare sig at give 350 kroner mere? Selvfølgelig har WESC det allerfedeste design.

Anonym
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,-

WESC høretelefoner eller fra Tiger til 30-50 kr ,- Anonym 5 år 1 måned siden
350 hifi 5 år 1 måned siden
så er det jo godt.. anonym 5 år 1 måned siden
Væsnlig forskel! regitze-toft 5 år 2 uger siden
Høretelefoner Morten Clausen 4 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! mera mera's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Hilsen til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Var det en overreaktion Samfundsproblemer mera mera's Avatar
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet wizcarlo wizcarlo's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer rollo_1 rollo_1's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Ingen samarbejdsvilje? Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Har du ingen vase?..: Vittigheder alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund MannerKA MannerKA's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaguren Jaguren's Avatar
Hvordan kommer man sig? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder dandegn dandegn's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab dandegn dandegn's Avatar