EMNE: Røde knopper ved hårfjerning?

Røde knopper ved hårfjerning? 9 år 3 måneder siden #230715

• Anny
  • Anny's Avatar
Hvordan undgår jeg røde knopper ved hårfjerning..? Jeg har prøvet at barbere mig og bruge veet.. jeg vil helst ikke vokses dernede.. er der nogen, der kan hjælpe mig..?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Røde knopper ved hårfjerning?

Røde knopper ved hårfjerning? Anny 9 år 3 måneder siden
fugtighedscreme abo 9 år 3 måneder siden
Aloe Vera koncentrat og propolis mspacman 5 år 2 måneder siden
Balsam Gean 9 år 3 måneder siden
Lad være Natura 9 år 3 måneder siden
kold vand Anonym 9 år 3 måneder siden
Ik fed! rikros 9 år 3 måneder siden
No Hair no hair 9 år 3 måneder siden
Et sikkert hit Q23 9 år 3 måneder siden
HJÆÆÆÆL MIG!!!! HJÆÆÆÆL MIG!!!! 9 år 3 måneder siden
HJÆÆÆÆL MIG!!!! lenej01 2 år 6 måneder siden
Tjek dette... Afroditte 9 år 3 måneder siden
jeg læste folly 9 år 3 måneder siden
Jo jeg er interesseret! Anonym 9 år 3 måneder siden
Elshaver Christine 9 år 3 måneder siden
www.hannebang.dk FotoLars 9 år 3 måneder siden
Babyolie lounic 9 år 2 måneder siden
Her er grunden... Materialisten 8 år 7 måneder siden
TendSkin - Fjerner de røde knopper Charlotte Laursen 6 år 7 måneder siden
Produktet hedder intimate shave og det virker! Complemedic 5 år 10 måneder siden
Røde knopper ved hårfjerning? Brasiliansk 2 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund Orøkongen Orøkongen's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier fruppe fruppe's Avatar
Hvad er baggrunden for de rødes vold? Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Sverige på vej mod nedsmeltningen Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet rollo_1 rollo_1's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder smilodon smilodon's Avatar
Thorning får hug af egne? Indenrigspolitik Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
CHOK: 1., 2. og 3. WW planlagt for 150 år siden! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Shell, Q8, Statoil, ect kan gøre en forskel Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Aben vandt? Fri debat: Computer/Internet Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
DR's rolle Kulturpolitik ak31 ak31's Avatar
600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ? Kulturpolitik redbrown redbrown's Avatar
Akkari flytter op til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Så er lærerenes arbejdstid blevet normaliseret ! Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Det statslige helvede Samfundsproblemer ak31 ak31's Avatar
Carolineskolen udsat for hærværk Samfundsproblemer Blue velvet Blue velvet's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Vil du hjælpe en "Dummy" som mig med at forstå? :) Aktier Jaguren Jaguren's Avatar
topdanmark Fri debat: Bolig godisme godisme's Avatar
Ender dagpengeopgøret i valg? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Besynderligt! Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Forslag til DF Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar