EMNE: bumser/knopper på numsen

bumser/knopper på numsen 8 år 5 måneder siden #615318

• anonym
  • anonym's Avatar
Jeg får normalt ikke bumser eller knopper på min krop eller i ansigtet, men til tider får jeg et par bumser på ballerne, hvilket jeg er ret træt af da jeg jo gerne vil have en fin numse at vise frem:-)
Er der nogen som muligvis kunne fortælle mig hvorfor man får bumser lige dér og det kunne da være dejligt med et godt råd til at få det til at forsvinde - evt en creme eller lign.
på forhånd tak
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: bumser/knopper på numsen

bumser/knopper på numsen anonym 8 år 5 måneder siden
Du skal Bloggeren 8 år 5 måneder siden
Smør dem Bozo 8 år 5 måneder siden
Det hjælper... Rigtig mand 7 år 7 måneder siden
Du skal Anno 3 år 1 måned siden
noget du kan gøre . intet navn 6 år 2 måneder siden
hjæælp mig- please rosarosarosa 6 år 1 måned siden
prøv krøllebølle 5 år 11 måneder siden
kig kig dinfar&mor 4 år 9 måneder siden
Bumser ino123 4 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Dansk Folkeparti ER Danmarks arbejderparti! Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Pigerne fra "Det slører stadig" Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Vigtigheden af terrorlov kontra landsforræderi Jura & Lovgivning anklageren anklageren's Avatar
Grænser Parforhold alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Skal vi være bange for MRSA? Samfundsproblemer kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
Nedskæring i humanistiske fag på universiteterne Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Muslimer stjæler de hjemløses pension Fri debat: Politik & Samfund Tante Tante's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer 123456+ 123456+'s Avatar
Fortvivlet Utroskab zakidino zakidino's Avatar
Politiet kan ikke hjælpe dig - da Allah er vigtig Fri debat: Politik & Samfund lillalil lillalil's Avatar
Rødme operation! Fri debat: Helse & Sundhed jes67 jes67's Avatar
Danmark er igen gået i krig? Indenrigspolitik Joakim Joakim's Avatar
En STALKER på SOL Debatten SOL debat Tigermanden Tigermanden's Avatar
Min kæreste må ikke se sit barnebarn Kærlighed finnbrygger finnbrygger's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning fruppe fruppe's Avatar
Anders skal være selvstændig? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Alene med 25-årig datter på ferie Kærlighed caraten caraten's Avatar
Kræftindustrien.. Kræft Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Kan man klare sig for en million Fri debat: Økonomi Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Skateboard/longboard på cykelsti Jura & Lovgivning 123456+ 123456+'s Avatar
Norge havde fortjent Breivik Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
EM fodbold i 2012, hvad mener DF om det Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Arbejdsløs på grund af en tatovering? Arbejdsløshed 123456+ 123456+'s Avatar
Nu kan Tigermanden trygt se Pippi Langstrømpe Film Tigermanden Tigermanden's Avatar
Vi blev snydt? Fri debat: Computer/Internet rollo_1 rollo_1's Avatar