EMNE: professionel hårtrimmer?

professionel hårtrimmer? 6 år 10 måneder siden #1162042

• professionel hårtrimmer
  • professionel hårtrimmer's Avatar
jeg søger en professionel hårtrimmer til hovedet, dvs så det er altså IKKE de hårtrimmere man f.eks ka købe i elgiganten, men dem som frisører bruger.

Hvor køber de deres henne??
(penge er ikke noget problem, jeg vil ha kvalitet)

jeg vil gerne have svar fra frisøre
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: professionel hårtrimmer?

professionel hårtrimmer? professionel hårtrimmer 6 år 10 måneder siden
professionelhårtrimmer? professionelhårtrimmer 6 år 10 måneder siden
Hos frisøren Supertrine 6 år 10 måneder siden
Glem mennesketrimmere! Søren 6 år 2 måneder siden
Hunde-trimmer Ulle 6 år 1 måned siden
Du skal have en Oster Trimmer 5 år 8 måneder siden
frisørlageret mulle1 4 år 10 måneder siden
En god trimmer Johndssd 3 år 11 måneder siden
Remington Johndssd 3 år 11 måneder siden
Remington - Nu med link :-) Johndssd 3 år 11 måneder siden
.... .... 3 år 9 måneder siden
professionel hårtrimmer? ..... 3 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Videnskaben forklarer: Evolution Fri debat: Videnskab Perkins Perkins's Avatar
I dag afgøres det? EU fuerzzz fuerzzz's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! ieet ieet's Avatar
Bliver Europa virkelig islamisk? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Sprutbutler -Udbringning på 30 min i KBH Vin & Drinks alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Det bliver en dejlig søndag Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Mojitomix Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Dowload Film Perkins Perkins's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Rabat til den mest kludefyldte muslim Fri debat: Politik & Samfund trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar