EMNE: Intimbarbering

helt glatbarberet 9 år 1 måned siden #302217

• ++++
  • ++++'s Avatar
Jeg er gift og min kone og jeg er altid helt glatte, det er mange fordele ved det glatte look. Man får ikke hår i munden og følsomheden bliver størrer. Men i starten kan det godt give røde knopper og kløe, så vær forsigtig brug kun en skarp Gilette Venus (den bedste til det)og giv ikke op hvis det skulle give kløe og knopper det går over. hilsen en der hva været glat de sidste 16 år.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Intimbarbering

Intimbarbering Anonym 9 år 1 måned siden
helt glatbarberet ++++ 9 år 1 måned siden
intembarbering fyr21 9 år 1 måned siden
Hvor ofte? Anonym 8 år 10 måneder siden
Så tit du synes det trænger ... dkdude 8 år 10 måneder siden
Hvordan? Uvidende5934 6 år 6 måneder siden
Gør det i bruseren dkdude 6 år 6 måneder siden
Glat er bedst!!! Fruens råd 7 år 8 måneder siden
Guide til intimbarbering Benno 7 år 5 måneder siden
glat som en pædo ville have det ja mmmmm 6 år 6 måneder siden
sådan den glatte 4 år 8 måneder siden
svar Yabababa 4 år 8 måneder siden
intimbarbering og intim hårfjerning Jørgen Olsen 4 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
min kæreste går bag om ryggen på mig Parforhold dduck dduck's Avatar
Indadvendte brystvorter - tips og tricks? Fri debat: For kvinder sofielouise sofielouise's Avatar
Udgifter til indvandrere stiger Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Ubehageligt møde med medlemmer af danskernes parti Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Smartphone fodgængersti Fri debat: Politik & Samfund Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Hvordan forholder vi os til Sverige? Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Sverigedemokraterna står til et kanonvalg Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Udlændingestyrelsen udsat for røveri Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Skudt i retssalen? Børn gitte1111 gitte1111's Avatar
Første skoledag med ny reform? Børn Joakim Joakim's Avatar
Muslimer ville dræbe norsk familie Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Skal kvinder være samme størrelse som børn? Fri debat: Helse & Sundhed saturn6 saturn6's Avatar
Skal peberspray gøres lovlig??. Jura & Lovgivning casperls casperls's Avatar
FNs flygtningekonvention må opsiges! Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Margrethe Vestager (R), forlader dansk politik? EU ajax84 ajax84's Avatar
Vi er ikke længere verdens lykkeligste land Samfundsproblemer ajax84 ajax84's Avatar
Islams håndlangere - og os! Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur Joakim Joakim's Avatar
Gratis sikkerhedsprogram, eller betalingspakke? Programmer vintersne vintersne's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Bombe under dagpengereform: Har ikke skaffet jobs Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Udsteder fatwa mod 3G-internet Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar