EMNE: Hvad er værst? (Mobning).

Hvad er værst? (Mobning). 10 år 1 måned siden #40005

Man høre for tiden en del om børn som bliver mobbet i skolen, og som virkelig har det svært da deres "venner" og klassekammerater har set sig sur på en.

Man hører jo også om voksne som mobber, og bliver mobbet på arbejdspladsen, eller af venner.

Jeg kan godt tage mig selv i at mobbe en anden person, og jeg fortryder det også hver gang, men der går ikke andet end et par dage, så kan jeg "ubevidst" finde på at gøre det igen.
(det skal lige siges at det ikke er grov mobning. langt fra...)

Et det i menneskets natur at mobbe andre, eller skyldes det bare dårlig opdragelse? (eller noget andet?)

Hvis du skulle vælge mellem physisk mobning, eller fysisk "mobning", hvad syntes du så der er værst?

Man har jo også hørt den historie med at piger mobber, hvor derimod drengene er mere fysiske i stedet for...
fup eller fakta?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvad er værst? (Mobning).

Hvad er værst? (Mobning). redhack 10 år 1 måned siden
Overlevelse.. maia 10 år 1 måned siden
??? lahrmer 10 år 1 måned siden
Mobning.Psykisk terror. mandaabenraa 10 år 3 uger siden
Mobning.Psykisk terror (2) P.S. 10 år 3 uger siden
Min mening Pigen 10 år 1 måned siden
Mobning?! Viktor Tsoy & KINO 9 år 9 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Den er god nok: fremgang til Venstre Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Nemt at være politisk korrekt når andre betaler Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
dagpengefakta.dk Indenrigspolitik fruppe fruppe's Avatar
Forslag til DF Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
ISIS-tilhængere i Danmark Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Sælger af IS-logoer: Jeg støtter ikke IS Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Oprør og Borgerkrig i USA nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Latterlig regering Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv solcellen solcellen's Avatar
Akut matematikhjælp kan nogen hjælpe Fri debat: Job & uddannelse 123456+ 123456+'s Avatar
Første skoledag med ny reform? Børn Sweet666 Sweet666's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet rollo_1 rollo_1's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Hjælp til trådløs netværk..... Fri debat: Computer/Internet rollo_1 rollo_1's Avatar
Helle T. er blevet populær Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Tjenerens magt-misbrug Fri debat: Politik & Samfund mera mera's Avatar
Hjælp til pdf-fil! Programmer ieet ieet's Avatar
Hvorfor skal vi betale.... Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Hvor demokratiske er de? Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Studerende KU Karriere Sweet666 Sweet666's Avatar