EMNE: Hvad mener i om 2020-planen?

Hvad mener i om 2020-planen? 2 år 5 måneder siden #2565361

Nå, igår fremlagde regeringen så den store 2020-plan, og det virker til at vi danskere bliver ramt af den - eller i hvert fald mange af os. Kan se at den allerede er blevet debatteret i brudstykker herinde, men hvad synes i sådan om den i dens helhed? Er det planen som kan få Danmark på ret køl?

Jeg læste planen her: http://img.borsen.dk/img/cms/tuksi4/uploads/img_server_adm.files/1038_filename_1585.pdf
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden skribent AndersThrane.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvad mener i om 2020-planen?

Hvad mener i om 2020-planen? AndersThrane 2 år 5 måneder siden
Papir er taknemmeligt fruppe 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? Sejler 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? wittgenstein 2 år 5 måneder siden
apropo demografisk retfærdighedspolitik kommunooomm 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? wittgenstein 2 år 5 måneder siden
Jeg er ved at oversætte den til Villy Rad 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? loma.1951 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? fruppe 2 år 5 måneder siden
Hvad mener i om 2020-planen? Biggi 2 år 5 måneder siden
Er DET en plan thomas-f-hansen 2 år 5 måneder siden
Tyve Tyve planen ajax84 2 år 5 måneder siden
Det er en gang crap gnarled_staff 2 år 5 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Krigsflygtninge skal retur trods uro i hjemlandet Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Den ny sygedagpengereform er lovsjusk Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Nu sætter vi havemøblerne tilbage, og hvad skal vi EU ftg ftg's Avatar
Censur i Pippi, Tintin, mfl. => Censur af Koranen Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Slette min profil på Facebook,hvordan?? Fri debat: Computer/Internet anklageren anklageren's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier loev loev's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Brugerafstemning om mosefundtråde SOL debat Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Post Danmark Køber nægter ?? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Audio - A Happy Memory Fri debat: Underholdning JesperSb JesperSb's Avatar
Fra neger til "ebonic" :) Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Første ebolasmittede i USA erklæres rask Sygdom debatsvinet debatsvinet's Avatar
Da Bridget Jones slap fedmen og fik operationer Kosmetiske operationer Wollstonecraft Wollstonecraft's Avatar
D12,Eminem,og Illuminati.. Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Konspirerer Tryg imod alle, der hedder Jørgensen? Konspirationsteorier fruppe fruppe's Avatar
Min yndlingsfremmedarbejder! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring Joakim Joakim's Avatar
SANDHEDEN OM PEARL HABOUR Biler dduck dduck's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
De horer for bæstet! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Piger VIL være kunstige?skriver de...... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! susanneh susanneh's Avatar
Resultatet af Linux på computer! Fri debat: Computer/Internet vintersne vintersne's Avatar
skal vi finde os i sexchikane? Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar