EMNE: unge piger ludere

unge piger ludere 5 år 5 måneder siden #1620037

• Svendborg Pædagog
  • Svendborg Pædagog's Avatar
Jeg har boet i Svendborg i 29 år. Min uddannelse er pædagog og det giver mig indsigt i Unge menneskers adfærd uden for hjemmet. I skolen, ungdomsklubben, nattelivet og på nettet. For et par år siden viste TV2 fyn at piger på 12-13-14-15 år havde oplevet negative ting på nettet. Specielt meget ubehageligt på Arto.dk
Jeg har ikke set problemer med Facebook
Problemerne på Arto er vokset gennem de seneste 5 år. De unge fortæller åbent at de er medlem af sex-klubber på Arto og de snakker åbent om de mange fyre de har sex med
Vi pædagoger har talt med politiet og med SSP og på forældremøder konstateret at 9 ud af 10 forældre ikke kender til deres børn liv på nettet
når jeg snakker på tomandshånd med forældre giver det mig et klart billede af situationen:
MINDST HALVDELEN AF FORÆLDRENE ØNSKER HELLER IKKE AT KENDE TIL DET

En del piger er når de er blevet 15-16-17 år med i playerklubber som er hardcore sex og konkurrence om at være sammen med flest fyre

Stort set ingen forældre blander sig i de unges liv når de er over 15 år

I går døde en ung mand af at sniffe - i toget mellem Svendborg og Odense
I nat ville endnu en pige springe i døden fra Svendborgsundbroen
Gennem de seneste 5 år er antallet af unge døde af misbrug eller selvmord det højeste
nogensinde.

Er Svendborg / Sydfyn værre end resten af landet eller ser vi det fordi vi bor her?

Alle i Svendborg ved at en pige på 17 arbejder som luder på et bordel her på sydfyn hun er sat til salg i massageannoncer i Ekstra Bladet hver dag
Ifølge loven er det ikke lovligt at være luder som 17 årig og det er absolut ikke lovligt at en avis er ruffer og tjener penge på at tilbyde sex

Er politikerne bange for Ekstra Bladet?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: unge piger ludere

unge piger ludere Svendborg Pædagog 5 år 5 måneder siden
Du lyder til anonym 5 år 5 måneder siden
Jeg tror modsat Pas nu på 5 år 5 måneder siden
Jeg er også af den opfattelse 318 5 år 5 måneder siden
Hvad må vi kalde dem TMX 5 år 5 måneder siden
Læs hvad jeg skriver fjols... 318 5 år 5 måneder siden
Grundundersøgelse ... Barn 5 år 5 måneder siden
Hvor trist. en anden anonym 5 år 5 måneder siden
Arto er børnelokkere foraget forældre 5 år 5 måneder siden
bagmænd Østergaard 5 år 5 måneder siden
ekstrabladet er en alfons avis Foraget forældre 5 år 5 måneder siden
Dér har du faktisk fat i noget mærkeligt. anonym 5 år 5 måneder siden
Rufferi Ekstra Bladet Østergaard 5 år 5 måneder siden
Det kan være mange ting, der spiller ind ara12 5 år 5 måneder siden
Det kan være mange ting, der spiller ind Jaqueline 9 måneder 3 uger siden
Det kan være mange ting, der spiller ind Break 17 9 måneder 3 uger siden
Det er lidt pudsigt, men.. anonym 5 år 5 måneder siden
Bare for en sikkerheds skyld. anonym 5 år 5 måneder siden
Hvad skal man sige ara12 5 år 5 måneder siden
Findes der ikke et ældre indlæg? arbejdsformidlingen 9 måneder 3 uger siden
Det gør der skam ieet 9 måneder 3 uger siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Stenalderredskaber Fri debat: Kultur Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Facebook og cancer? Fri debat: Computer/Internet Rakel13 Rakel13's Avatar
Er der nogle vinkendere til stede? Vin & Drinks Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Joakim Joakim's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
København tiltrækker eliten, udkantsdanmark bløder Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Bilisterne skal betale for regerings flotterier. Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Falske piger? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Videnskaben forklarer: Evolution Fri debat: Videnskab ieet ieet's Avatar
Nu skal du ringe efter Responce? Sygdom fuerzzz fuerzzz's Avatar
Butiks-død? Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
Muslimer hader det danske - det giver ikke respekt Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Overhørte en mor der talte voldsomt grimt Enlige forældre fuerzzz fuerzzz's Avatar
Margrethe Vestager (R), forlader dansk politik? EU pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Et lille trick til alle Fri debat: Videnskab pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Slettet en spam-mail Hjælp til din computer 123456+ 123456+'s Avatar
DF: Muslimsk indvandring er en bombe under Danmark Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
SOL Mail SOL debat xvid xvid's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier la34sf la34sf's Avatar
Rabat til den mest kludefyldte muslim Fri debat: Politik & Samfund Tante Tante's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik fruppe fruppe's Avatar