EMNE: Grundlovsdag og butikkers åbningstider

Grundlovsdag og butikkers åbningstider 5 år 2 måneder siden #1689775

• Hamas i Gazastriben
  • Hamas i Gazastriben's Avatar
Ved ikke med dig, men her på Østerbro har nogle lukket Grundlovsdag andre åbent 3-4 timer altså en ½ arbejdsdag, og sandelig også nogle som holder åbent normalt.

Temmelig irriterende at der ikke er en lukkelov her i landet som fungerer, det burde Dansk Folkeparti kræve for de kræver jo som bekendt meget, og det selv om det er ganske få ting af deres utallige krav der er blevet til noget, hvis der i der i det hele taget findes nogle.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Grundlovsdag og butikkers åbningstider

Grundlovsdag og butikkers åbningstider Hamas i Gazastriben 5 år 2 måneder siden
er du sur Anonym 5 år 2 måneder siden
Hvad skal anonymk 5 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Var det en overreaktion Samfundsproblemer alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund mera mera's Avatar
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat solcellen solcellen's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab frankie.christians frankie.christians's Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund MannerKA MannerKA's Avatar
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips ieet ieet's Avatar
Ingen samarbejdsvilje? Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer ieet ieet's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaguren Jaguren's Avatar
Hvordan kommer man sig? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder dandegn dandegn's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab dandegn dandegn's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø Joakim Joakim's Avatar
Kontroversiel bogafbrænding tages op igen Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Ubevæbnet hvid mand skudt af sort betjent Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Har du ingen vase?..: Vittigheder missy-elliot missy-elliot's Avatar
Han skal nok blive til noget her i livet? Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar