EMNE: Hvad er advarselstegn på anorexi?

Hvad er advarselstegn på anorexi? 7 år 8 måneder siden #864451

• Pyldremor
  • Pyldremor's Avatar
Man taler ofte om "de første tegn på anorexi" - men hvad er "de første tegn?" jeg håber at både mødre, drenge/piger vil svare mig. Har en datter der er i risikogruppen - har I også et forslag til forebygelse? (andet end snak, for vi taler MEGET og fortroligt). på forhånd tak.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvad er advarselstegn på anorexi?

Hvad er advarselstegn på anorexi? Pyldremor 7 år 8 måneder siden
anorexi intet navn 7 år 8 måneder siden
Hvad kan JEG gøre? Pyldremor 7 år 8 måneder siden
Udseendet tæller ja Anonym 7 år 8 måneder siden
Idealer Pyldremor 7 år 8 måneder siden
Tak for hjælpen(-: Gurli-Girl 7 år 5 måneder siden
Nok ikke det første tegn Lotte Kongsgaard 7 år 8 måneder siden
hvordan? tiptop 7 år 8 måneder siden
mmmm... tipi 7 år 8 måneder siden
jeg har selv spiseforstyrrelsen..... Malou 08 7 år 8 måneder siden
Råd. Stinschen 7 år 8 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier pastorkaj pastorkaj's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab micheluccio micheluccio's Avatar
I dag afgøres det? EU vintersne vintersne's Avatar
Bliver Europa virkelig islamisk? Fri debat: Politik & Samfund pastorkaj pastorkaj's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed Jaguren Jaguren's Avatar
Dowload Film Perkins Perkins's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Rabat til den mest kludefyldte muslim Fri debat: Politik & Samfund trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat Joakim Joakim's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! mera mera's Avatar
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Hilsen til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Var det en overreaktion Samfundsproblemer mera mera's Avatar
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet wizcarlo wizcarlo's Avatar