EMNE: Av mine ankler

Av mine ankler 5 år 10 måneder siden #1454936

• Nybegynderen
  • Nybegynderen's Avatar
Når jeg går/løber kan jeg få usandsynligt ondt i anklerne. Jeg har altid haft problemet i perioder, og har sådan set troet at det var fordi jeg sled mine sko forkert. Jeg slider ydersiden af hælen helt igennem, før jeg dårligt når at slide på indersiden (den side der støder mod den anden fod). Så når jeg har haft ondt, har jeg købt nye sko, og det har altid hjulpet...indtil nu.

Jeg er lige startet med at løbe. I ualmindelig dårlig form, så jeg er startet på et løbeprogram fra I forms hjemmeside for håbløse atleter som mig. Det lyder i stil med gå i fem min og løb i et min...osv. Jeg er vant til at gå meget i hverdagen...så jeg tror ikke det er en "løbebelastning", for jeg er jo dårligt kommet i gang med at løbe.

Nogen der ved noget om det?
Er det skoene der ikke støtter ordentligt?
Skal jeg have nogle indlæg?
Skal det bare trænes?
Eller skal jeg bare holde mig under dynen og se soaps?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Av mine ankler

Av mine ankler Nybegynderen 5 år 10 måneder siden
Synes du sol76 5 år 10 måneder siden
lige nogle flere spørgsmål .o) Nybegynderen 5 år 10 måneder siden
Sportsbutikker til løbere har... mette-webnestor 5 år 10 måneder siden
Hej flaks 5 år 10 måneder siden
Laves til skoene flaks 5 år 10 måneder siden
Bliv i sengen og se soaps. Anonym 5 år 10 måneder siden
Det lyder som om.... Anonym 5 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab 123456+ 123456+'s Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Jeg er pest for kommunen! Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Israel hård som en hund Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Hvad er straffen for internet tyveri? Jura & Lovgivning ieet ieet's Avatar
Min kæreste vil ikke flytte sammen med mig! Parforhold ak31 ak31's Avatar
Hilsen til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund solsystem solsystem's Avatar
Lucifer styrer....musikindustrien. 666 Illluminati Konspirationsteorier tviborg tviborg's Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Lav din egen Kähler jubilæumsvase! Sparetips trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Av av, bliv ikke syg i Sverige! Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fuerzzz fuerzzz's Avatar
Hvorfor lærer vi de unge at smide tøjet? Sladder om de kendte fuerzzz fuerzzz's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Anti-feminisme? Fri debat: For kvinder marquien marquien's Avatar
Q park, et problem for samfundet Fri debat: Politik & Samfund Mr. C Mr. C's Avatar
Ubevæbnet hvid mand skudt af sort betjent Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
I orden at være privat omkring sygdom Sygdom ieet ieet's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø Mr. C Mr. C's Avatar
Ytringsfrihedsseminar i Aarhus - fin idé Fri debat: Kultur pastorkaj pastorkaj's Avatar
Næseblod! Fri debat: Helse & Sundhed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
UFO`en "den sorte ridder" Fri debat: Videnskab 123456+ 123456+'s Avatar
Få sms'er og opkald fra din egen designede kæreste Kærlighed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab micheluccio micheluccio's Avatar