EMNE: Tør du flytte til en Ø?

Tør du flytte til en Ø? 2 år 7 måneder siden #2537999

Okay...

Jeg ringede lige til politiet fordi jeg var i tvivl om det er tyveri hvis en person sælger en bil som man har giver ham/hende lov til at LÅNE.

Det viser sig at det så ikke kun er tyveri, men også "undersleb".

Nu sidder jeg så med "jokeren" - skal jeg melde hende for undersleb, eller give hende chancen for at betale? Jeg kan i princippet give hende en temmelig alvorlig sag på halsen som kan sende hende i fængsel, meeenn jeg er jo en god mand, så hvis hun bare betaler ;/

Jeg havde måske forestillet mig en bøde og at jeg skulle have min bil tilbage, jeg tror ikke jeg vil sende hende i fængsel ligefrem, men det kan jo blive konsekvensen.

Men vagthavende siger altså at det scenarie ER underslæb, svindel og humbuk... så er spørgmålet kun om jeg vil anklage hende for det ;)

Jeg er nok så dum at jeg igen giver hende en chance for at rette op på det med penge ;) Det er altså for dumt at gå rundt og være hinandens pisseirritererende halvdel. Vi kan sagens påføre hinanden en helvedes masse bøder, men det har jo intet formål!

Så jeg kan altså enten : samle beviser som jeg ved er der, eller blot anmelde hende på det grundlag der er, og lave en masse bøvl.

Jeg tror så jeg vælger at hun får til den 1. og chancen for at betale i hvert fald en del af pengene.

Gør hun ikke det så går jeg nok videre... desværre - men hun har fået chancer nok.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Tør du flytte til en Ø?

Tør du flytte til en Ø? fuerzzz 2 år 7 måneder siden
Tør du flytte til en Ø? Anusnymus 2 år 7 måneder siden
Hvad vil du leve af... floridor 2 år 7 måneder siden
Hvad vil du leve af... fuerzzz 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? floridor 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? debatsvinet 2 år 7 måneder siden
Tjaaae, - hellere det... floridor 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? fruppe 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? fuerzzz 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? kandu2011 2 år 7 måneder siden
'Selvforsynende'? - gælder det også kontanthjælp? fruppe 2 år 7 måneder siden
Hvad vil du leve af... Sejler 2 år 7 måneder siden
Tør du flytte til en Ø? fruppe 2 år 7 måneder siden
Gør som jeg. fruppe 2 år 7 måneder siden
Tør du flytte til en Ø? debatsvinet 2 år 7 måneder siden
Tør du flytte til en Ø? kandu2011 2 år 7 måneder siden
Tør du flytte til en Ø? kjulle 2 år 7 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Er Mogens Camres udtalelser kontroversielle? Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
14 årig muslim ønsker islamisk kalifat Fri debat: Politik & Samfund anklageren anklageren's Avatar
Tænk hvis cykler opførte sig som biler Trafik & transport moove moove's Avatar
Hvor meget skal man gå? Kost og ernæring gitte1111 gitte1111's Avatar
Snyd med invalidepensionen Jura & Lovgivning debatsvinet debatsvinet's Avatar
Er blevet træt af fede mennesker! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring BenteSC BenteSC's Avatar
Jeg søger job hver dag Arbejdsløshed Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Fede tider i Brønshøj Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
13.000 flere børn i fattigdom under Fogh og Løkke Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Hvornår er en muslim ekstrem/islamist? Samfundsproblemer Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Stem på din favorit som Danmarks nationalret Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Muslimer elsker IS Fri debat: Politik & Samfund el_nino el_nino's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik el_nino el_nino's Avatar
Digital post i morgen den 1. november 2014 Fri debat: Computer/Internet marquien marquien's Avatar
Har vi været på Månen? Fri debat: Videnskab grublad70 grublad70's Avatar
Schæferhunde har svært ved at gå Hunde a.martinussen a.martinussen's Avatar
Uden træning nul hjælp? Fri debat: Pensionistliv Joakim Joakim's Avatar
Jeg er ikke længere din far Fri debat: Politik & Samfund Kyskatinka Kyskatinka's Avatar
Mystiske grøn-blå lys på himlen Fri debat: Videnskab marquien marquien's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Stigning i selvmord blandt mænd 50-59 år (VKO) Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Spillets Sorte Rytter... Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
Dem har vi sgu ikke være heldig med Fri debat: Politik & Samfund Tante Tante's Avatar
1864 kritikken? Film floridor floridor's Avatar