Adgang nægtet

Indlægget du søger er blevet fjernet!

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Ville du leje et værelse ud til en flygtning? Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Hvornår er en muslim ekstrem/islamist? Samfundsproblemer kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
Muslimer skal lære at svømme - siger EU :) Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
13.000 flere børn i fattigdom under Fogh og Løkke Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Ny bobligboble på vej... Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
Jeg vil gerne være mig selv Snak med Sofie ftg ftg's Avatar
Har vi været på Månen? Fri debat: Videnskab 123456+ 123456+'s Avatar
Stigning i selvmord blandt mænd 50-59 år (VKO) Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Digital post i morgen den 1. november 2014 Fri debat: Computer/Internet gitte1111 gitte1111's Avatar
Flygtninges rettigheder? Indenrigspolitik aurum aurum's Avatar
Mystiske grøn-blå lys på himlen Fri debat: Videnskab anne757 anne757's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring ieet ieet's Avatar
Er Mogens Camres udtalelser kontroversielle? Fri debat: Politik & Samfund lsfriis lsfriis's Avatar
Stem på din favorit som Danmarks nationalret Fri debat: Politik & Samfund floridor floridor's Avatar
Snyd med invalidepensionen Jura & Lovgivning debatsvinet debatsvinet's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen Joakim Joakim's Avatar
Tænk hvis cykler opførte sig som biler Trafik & transport moove moove's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Fede tider i Brønshøj Det var bare det, jeg ville sige... Hej! peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
ER ordet nu så frit i Vesteuropa? Fri debat: Kultur micheluccio micheluccio's Avatar
Schæferhunde har svært ved at gå Hunde Birte Birte's Avatar
Er blevet træt af fede mennesker! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Hvor meget skal man gå? Kost og ernæring 123456+ 123456+'s Avatar
Goodluck Ebola Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik micheluccio micheluccio's Avatar