EMNE: Når børn stjæler

Når børn stjæler 8 år 8 måneder siden #461271

Hej!
Jeg har et lille problem som efterhånden fylder ret meget. Min datter på 8 år har en legekammerat som et par gange er blevet afsløret i, at have taget nogle af min datters ting. Det er godt nok småting, så som Diddle blyanter og dukketøj, men det begynder at irritere mig og min datter bliver ked af det for hun vil gerne lege med hende.
Jeg vil ikke forbyde hende adgang til vores hjem, men hvordan tackler jeg dette?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Når børn stjæler

Når børn stjæler ghandine 8 år 8 måneder siden
Gæt et land? symbiosen 8 år 8 måneder siden
Har du bare en dårlig dag debatdimsen 8 år 8 måneder siden
Sig mig engang - er du dum? symbiosen 8 år 8 måneder siden
anser mig da ikke for at være dum debatdimsen 8 år 8 måneder siden
Afsløringen kom på rette sted! symbiosen 8 år 8 måneder siden
Hvilken del af debatdimsen 8 år 8 måneder siden
HOHO! symbiosen 8 år 8 måneder siden
Hold kæft... Super Perker 8 år 8 måneder siden
Selvfølgelig Anonym 8 år 8 måneder siden
Tag en snak om det debatdimsen 8 år 8 måneder siden
De er 8 år - LeonM Breakisser 8 år 8 måneder siden
Prøv forældrene!! kiksemor 8 år 8 måneder siden
Det skal du ikke finde dig i!! den fornuftige 8 år 8 måneder siden
Hun savner sikker noget selv? Pitt_2 8 år 8 måneder siden
Ih.. Host 8 år 8 måneder siden
Pitt_2 har ret!! anonym 8 år 8 måneder siden
Hold da op ghandine 8 år 8 måneder siden
Rigtigt svært - også for lærere lrg 8 år 8 måneder siden
også her tippi 8 år 8 måneder siden
Har barnet mon nogle forældre? pisdjuk 8 år 7 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
DR's rolle Kulturpolitik Joakim Joakim's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips Joakim Joakim's Avatar
Besynderligt! Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Nu kan det sgu-være nok. Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet fruppe fruppe's Avatar
Carolineskolen udsat for hærværk Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ? Kulturpolitik 123456+ 123456+'s Avatar
CHOK: 1., 2. og 3. WW planlagt for 150 år siden! Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Akkari flytter op til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder 123456+ 123456+'s Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Det statslige helvede Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Forslag til DF Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er lærerenes arbejdstid blevet normaliseret ! Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Sverige på vej mod nedsmeltningen Fri debat: Politik & Samfund Mikki51 Mikki51's Avatar
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund Gaius Gaius's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Aben vandt? Fri debat: Computer/Internet Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Shell, Q8, Statoil, ect kan gøre en forskel Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Nu er mailen nede igen. Alt går i stå. SOL debat fruppe fruppe's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Sælger af IS-logoer: Jeg støtter ikke IS Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Nemt at være politisk korrekt når andre betaler Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar