EMNE: Idéer til 18 års fødselsdag?

Idéer til 18 års fødselsdag? 8 år 1 måned siden #693336

Jeg har en datter, der snart fylder 18. Jeg kunne godt tænke mig at lave et eller andet for hende og et par veninder. Er der nogen, der har et par idéer til aktiviteter, der kunne være sjove for dem.
Måske det var sjovere, hvis de spiste ude sammen?

Naturligvis skal vi selv holde en lille fest herhjemme - men det kunne være skægt med en "ekstra" festlig dag kun for hende og veninderne.

Håber på et par idéer:)

Tak - Hej, hej ...
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Idéer til 18 års fødselsdag?

Idéer til 18 års fødselsdag? hannah1 8 år 1 måned siden
Tøsetur dulkis 8 år 1 måned siden
Bestemt veindetur Profill 8 år 1 måned siden
Ih, hvor har du bare hannah1 8 år 1 måned siden
18 års fødselsdags ide celilia 7 år 5 måneder siden
18'års ideér Musser..! 6 år 10 måneder siden
ideer vangsgaard 6 år 2 måneder siden
tillyke med fødselsdagen ala 4 år 9 måneder siden
noget du kunne finde på. hende der fylder 18 4 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer ieet ieet's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat Break 17 Break 17's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Pas på når du støder på denne på FB Fri debat: Computer/Internet Karmeitza Karmeitza's Avatar
Var det en overreaktion Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Inspiration til de ekstremt besparende Sparetips ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
R græder over Tyrkiet´s manglende EU medlemskab! Fri debat: Politik & Samfund MannerKA MannerKA's Avatar
Ingen samarbejdsvilje? Samfundsproblemer solsystem solsystem's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer ieet ieet's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Er man bare heldig, eller hvad ?. Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Jaguren Jaguren's Avatar
Hvordan kommer man sig? Parforhold Joakim Joakim's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder dandegn dandegn's Avatar
Falder vores gennemsnits-IQ og hvorfor? Fri debat: Videnskab dandegn dandegn's Avatar
Min kollega har klaget over mig Arbejdsmiljø Joakim Joakim's Avatar
Kontroversiel bogafbrænding tages op igen Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Ubevæbnet hvid mand skudt af sort betjent Samfundsproblemer dandegn dandegn's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Har du ingen vase?..: Vittigheder missy-elliot missy-elliot's Avatar
Han skal nok blive til noget her i livet? Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Hvad mon han har i kuffert og rygsæk? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar