EMNE: Ændring af efternavn

Ændring af efternavn 6 år 7 måneder siden #1243900

• Sep.kvinde
  • Sep.kvinde's Avatar
Da jeg blev gift, tog jeg min mands efternavn, men beholdt mit eget efternavn som mellemnavn. Nu er vi blevet separeret og jeg vil gerne slette min mands efternavn igen. Hvordan bærer man sig ad med det og koster det noget?
Skal man have nyt pas, kørekort osv.?
Og kan jeg ændre børnenes efternavne samtidig (Det er deres eget ønske - de er i teenagealderen).
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Ændring af efternavn

Ændring af efternavn Sep.kvinde 6 år 7 måneder siden
mener at kunne huske susanne.larsen 6 år 7 måneder siden
Du kan maisy 6 år 7 måneder siden
Ændring Mig selv 6 år 7 måneder siden
Du kan gøre det online Her!!! 6 år 7 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hvordan kan man have patent på 'Jensen'? Fri debat: Mad & Vin alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Det må bare ikke ske Samfundsproblemer mera mera's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning ieet ieet's Avatar
Danmark bliver Muslimsk - og hvad så? :) Indenrigspolitik Kyskatinka Kyskatinka's Avatar
Penge eller kærlighed? Økonomi alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Rygning på tog-perroner? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Højreekstremister er mest voldelige Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Thorning er ved at give sig? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer 123456+ 123456+'s Avatar
Tiden er inde Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Skotterne stemte NEJ til uafhængighed! Fri debat: Politik & Samfund ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Løkke anses for at være landets mest utroværdige Indenrigspolitik dduck dduck's Avatar
Som i Norge - også her Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Ja, "berigelse" koster! Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Tigermanden Tigermanden's Avatar
Scooter vs Bil Fri debat: Politik & Samfund jens261 jens261's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer Break 17 Break 17's Avatar
Jalousi og manglende tillid Jalousi Jaqueline Jaqueline's Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Svindel ved den skotske uafhængighedsafstemning! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
HJÆLP :) Safari Afrika walker1 walker1's Avatar
Dokumentarfilm! Film Marie.Berg Marie.Berg's Avatar