EMNE: Gode ord at have med i et bryllups-kort

Bryllupskort 6 år 1 måned siden #1375207

Vi plejer altid at finde et lille digt, ordsprog eller citat, som vi synes passer til brudeparret og så skrive det i bryllupskortet.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Gode ord at have med i et bryllups-kort

Gode ord at have med i et bryllups-kort miss_vera 6 år 1 måned siden
Jeg synes det er så personligt Dulkis unlogged 6 år 1 måned siden
Lev lykkelig til jeres skilsmisse. anonym! 6 år 1 måned siden
Digte bamse og kylling 6 år 1 måned siden
Bryllupskort rimtursen 6 år 1 måned siden
Du kunne jo kigge lidt i f.eks dulkis 6 år 1 måned siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Akut matematikhjælp kan nogen hjælpe Fri debat: Job & uddannelse alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Kæmpeunderskuddet fra Grandprix Fri debat: Politik & Samfund gitte1111 gitte1111's Avatar
Hvornår kommer 3. verdenskrig? Udenrigspolitik msln msln's Avatar
Tigermanden venskabforening har filmet sig selv Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Singleliv! Fri debat: Singleliv fruppe fruppe's Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Plakat eller tapet med strand Fri debat: Bolig Joakim Joakim's Avatar
Helle T. er blevet populær Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Har du fordomme om navne? Fri debat: Kultur fuerzzz fuerzzz's Avatar
Måling: Danske værdier er vigtigst ved indvandring Fri debat: Politik & Samfund Putaen Putaen's Avatar
Skylder du dem noget? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Tys-tys-konto? Indenrigspolitik Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Metro scorer 100 mio. på bøder!!! Trafik & transport micheluccio micheluccio's Avatar
We'll always have Paris Fri debat: Politik & Samfund micheluccio micheluccio's Avatar
Den er god nok: fremgang til Venstre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Oprør og Borgerkrig i USA nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Konspirationsteorier rollo_1 rollo_1's Avatar
UFO´er eksisterer, men hvad er de? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor demokratiske er de? Fri debat: Politik & Samfund rollo_1 rollo_1's Avatar
Der er for få storbyer i Danmark Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Må min kæreste gerne finansere mig? Fri debat: Økonomi alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Kort eller kontant? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Gratis lydfil: Fjern Tandlæge Skræk Fri debat: Helse & Sundhed Torsten Bonfils Torsten Bonfils's Avatar
Jeg er meget syg! Sygdom micheluccio micheluccio's Avatar