EMNE: Sølvbryllupsgave?!?!

Sølvbryllupsgave?!?! 9 år 5 måneder siden #164737

• LNRA
  • LNRA's Avatar
Mine forældre har snart sølvbryllup, og jeg vil gerne give dem en anderledes gave - gerne en oplevelse. Min fantasi rækker imidlertid ikke så langt, hvorfor jeg vil blive glad, hvis der er nogen derude bag skærmen, som har nogle alternative forslag. Pris i alt maks. 1.800 kr.

På forhånd tak!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sølvbryllupsgave?!?!

Sølvbryllupsgave?!?! LNRA 9 år 5 måneder siden
Wellnesstur el_amante 9 år 5 måneder siden
Slotsferie MIGGG 9 år 5 måneder siden
gave datter 9 år 5 måneder siden
Du kender interesserne? viktor01 9 år 5 måneder siden
Tak LNRA 9 år 5 måneder siden
Sølvbryllup ...Tjo ;D 4 år 4 uger siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit ieet ieet's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen Joakim Joakim's Avatar
Mord eller selvforsvar? Jura & Lovgivning torbear torbear's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed ieet ieet's Avatar
Billig og godt rejsebureau? Fri debat: Rejser knudsen61 knudsen61's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Snublede med bærbar pc, hvilken forsikring dækker? Forsikring ieet ieet's Avatar
Portugal Fri debat: Rejser knudsen61 knudsen61's Avatar
Program om grønlændere i fjernsynet i går Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Fattige rammes hyppigere af blodpropper end rige Rygning og rygestop Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Goddag, det er politiet, i en nødeskald. Vittigheder BenteSC BenteSC's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte ieet ieet's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 31/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi ieet ieet's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed drago drago's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking rose75 rose75's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Altid blå Altid blå's Avatar