Adgang nægtet

Indlægget du søger er blevet fjernet!

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Videnskaben forklarer: Evolution Fri debat: Videnskab micheluccio micheluccio's Avatar
Hjælp mig til at forstå... Utroskab Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Vestager bliver ny dansk EU-kommissær Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
I dag afgøres det? EU peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Dejlig Olesenbanden film idag Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Bliver Europa virkelig islamisk? Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! ieet ieet's Avatar
Sprutbutler -Udbringning på 30 min i KBH Vin & Drinks alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Det bliver en dejlig søndag Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Mojitomix Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Dowload Film Perkins Perkins's Avatar