EMNE: søde beskeder

søde beskeder 5 år 1 måned siden #1694087

• den rejsende
  • den rejsende's Avatar
Hej,

jeg står i den situation at jeg skal ud at rejse i 4 måneder vedrørende mit arbejde. Jeg har lige mødt en rigtig sød pige som jeg elsker meget højt. Derfor ville jeg gerne skrive nogle korte små beskeder til hende for at gøre hende glad, bare et par linjer på sms eller små kort, udover den normale telefon kontakt.

Problemet er bare at jeg aldrig har været god til disse små kærlige og søde beskeder og når jeg tænker på noget at skrive, virker det lidt for tyndslidt og meningsløst at skrive selvom jeg ved at det nok er lige meget hvad jeg skriver så vil hun nok blive glad for det.

Så til jer kvinder og piger derude, hvad er det sødeste en mand har sagt til jer eller skrevet til jer. Håber at få lidt inspiration.

Mvh
Den rejsende
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: søde beskeder

søde beskeder den rejsende 5 år 1 måned siden
prøv med... helze 5 år 1 måned siden
eller... helze 5 år 1 måned siden
hej jane12 5 år 1 måned siden
40 trins raket p.o.t 5 år 1 måned siden
Jaaaa! :) Tingelingelater 5 år 1 måned siden
hej med dig. emma :). 4 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
At se sine børm Fri debat: Familie & Samliv fuerzzz fuerzzz's Avatar
Program om grønlændere i fjernsynet i går Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Hvorfor er danske stadions så små? Fodbold marquien marquien's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 1/8 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Hvad synes I om frimurerne? Konspirationsteorier Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Nævekamp - Hvorfor kan nutidens unge ej styre sig? Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Edward Snowden bliver i Rusland lidt endnu Udenrigspolitik rollo_1 rollo_1's Avatar
Historie-tid, episode 3. Poesi missy-elliot missy-elliot's Avatar
Historie-tid, episode 4. Poesi missy-elliot missy-elliot's Avatar
Mord eller selvforsvar? Jura & Lovgivning micheluccio micheluccio's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse ieet ieet's Avatar
Gaza-konflikten, hvad f... handler det om? Indenrigspolitik pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Fattige rammes hyppigere af blodpropper end rige Rygning og rygestop Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Ny version af en populær og gratis kontorpakke Programmer rollo_1 rollo_1's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Goddag, det er politiet, i en nødeskald. Vittigheder pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Er det mig, der er mærkelig!!! Fri debat: Familie & Samliv fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Spjalf Spjalf's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen Joakim Joakim's Avatar
Snublede med bærbar pc, hvilken forsikring dækker? Forsikring ieet ieet's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar