EMNE: Mænd!!! og forelskelse

Mænd!!! og forelskelse 7 år 8 måneder siden #905101

• Stin@
  • Stin@'s Avatar
Hejsa.
Jeg har svært ved at gennemskue om mine følelser er irrationelle eller fornuftige nok, så vil gerne have et par soldebattørers mening til nedenstående:

Jeg mødte før jul en rigtig, rigtig sød fyr. Inden juleferien skete der ikke så meget, andet end at vi mødtes et par gange og kyssede lidt. Jeg udtrykte nemlig behov for, at tingene ikke skulle gå alt for hurtigt, da jeg tidligere har haft tendens til at kaste mig ud i noget, hvor jeg ikke kunne nå at følge med og endte op helt forvirret.

Efter jul og nytår har vi så mødtes et par gange til og er gået videre end til blot kysseri. For en lille uge siden mødtes vi så igen - og havde på det tidspunkt en diskussion om, hvor hurtigt man blev forelsket og kaldte noget for et parforhold osv. Vi var her begge enige om, at tage den lidt med ro, selvom han dog troede, at jeg nærmest allerede var forelsket i ham.

Efterfølgende har han dog - i mine øjne - taget den med alt for stor ro - har nærmest ikke hørt fra ham i den uge, med mindre jeg selv har gjort forsøget. Dette står i rimelig stor kontrast til hans adfærd før denne dag, hvor han ofte spontant ringede, mailede mig eller skrev søde sms'er flere gange om dagen.

Nu overvejer jeg så at spørge ham, om han overhovedet kan forestille sig, at vi kunne tage det her videre, fordi jeg føler, at hans interesse er dalet eller nærmest væk. Men vil det så ikke netop være et udtryk for, at jeg i min jagt på tryghed, alligevel ikke kan tage den med ro, eller er det "forståeligt" ud fra den måde, han handler på???

Gider jo ikke fremstå som om, at jeg ikke kan vente med at binde ham til mig.

På forhånd tak :)
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Mænd!!! og forelskelse

Mænd!!! og forelskelse Stin@ 7 år 8 måneder siden
Mænd... isammebåd 7 år 8 måneder siden
Lad ham komme posilise 7 år 8 måneder siden
unge mænd har ikke lyst til nærhed. tarzan og Doctor Phil. 7 år 8 måneder siden
Meget bevendt kan man ikke påstå du er AnonymQ 7 år 8 måneder siden
Har tænkt tanken Stin@ 7 år 8 måneder siden
Tror elway 7 år 8 måneder siden
Hmm... Stin@ 7 år 8 måneder siden
Opskrift ! elway 7 år 8 måneder siden
så sandt.. Stin@ 7 år 8 måneder siden
intet usædvanligt mancph 7 år 8 måneder siden