EMNE: Søger en healer i Århus

Søger en healer i Århus 8 år 3 måneder siden #617182

• Syg Q
  • Syg Q's Avatar
Kan du anbefale en dygtig alternativ helbreder (evt.healer) i Århusområdet? Der er jo masser at vælge i mellem, når jeg søger på nettet,men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen kender en god en?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Søger en healer i Århus

Søger en healer i Århus Syg Q 8 år 3 måneder siden
Og oveni købet Take me 8 år 3 måneder siden
Nej tak Syg Q 8 år 3 måneder siden
Jeg tror ikke anonym 8 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi ieet ieet's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Fattige rammes hyppigere af blodpropper end rige Rygning og rygestop dandegn dandegn's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed drago drago's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund drago drago's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking rose75 rose75's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Altid blå Altid blå's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Folketinget har nedsat en komission der skal Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Fejl ved logind SOL debat lailam lailam's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Hvor troværdig er beforeitsnews mon? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Den forkvaklede "terror-bekæmpelse" Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar