EMNE: Hænder/ fingre/ led?

Hænder/ fingre/ led? 9 år 10 måneder siden #71075

Hej allesammen.
Jeg ved ikke lig hvor jeg skulle ligge det her indlæg henne. Men prøver her.
Er der nogen der ved hvorfor nogen mennesker har "stive" fingre"? Altså mine er sådan. At fx tommelfingrene kan ik bøjes bagover som mange andre kan. De er bare helt stive. Kan man gøre noget ved det? Og hvorfor er det sådan?

Knus Anita
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hænder/ fingre/ led?

Hænder/ fingre/ led? anita-er-her 9 år 10 måneder siden
stive fingere cstine 9 år 10 måneder siden
det går nok anonym 9 år 10 måneder siden
Vær du hellere glad svende 9 år 10 måneder siden
måske ............ 9 år 10 måneder siden
Måske er det.. sanessa 9 år 10 måneder siden
Prøv fiskeolie-tabletter og ingefær. skytsenglen 9 år 10 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Er det mig, der er mærkelig!!! Fri debat: Familie & Samliv aleneiverden aleneiverden's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse hawa hawa's Avatar
Billig og godt rejsebureau? Fri debat: Rejser Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Portugal Fri debat: Rejser Break 17 Break 17's Avatar
Fattige rammes hyppigere af blodpropper end rige Rygning og rygestop Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Program om grønlændere i fjernsynet i går Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer kirstenelisabeth kirstenelisabeth's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionsFRIHED? Fri debat: Politik & Samfund la34sf la34sf's Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit fruppe fruppe's Avatar
Gaza-konflikten, hvad f... handler det om? Indenrigspolitik ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Perkins Perkins's Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed Spjalf Spjalf's Avatar
Racismeparagraffens betydning for dagens danmark:) Fri debat: Politik & Samfund Spjalf Spjalf's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen Joakim Joakim's Avatar
Mord eller selvforsvar? Jura & Lovgivning torbear torbear's Avatar
Snublede med bærbar pc, hvilken forsikring dækker? Forsikring ieet ieet's Avatar
Goddag, det er politiet, i en nødeskald. Vittigheder BenteSC BenteSC's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
De unge mødre: Vi ville ikke gøre det igen Sladder om de kendte ieet ieet's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 31/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips fruppe fruppe's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi ieet ieet's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik 123456+ 123456+'s Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed drago drago's Avatar