EMNE: uren hud på ryg, bryst og i ansigt

uren hud på ryg, bryst og i ansigt 6 år 8 måneder siden #1231867

• poulsenpigen
  • poulsenpigen's Avatar
Hjælp!
Jeg har en del uren hud på både ryggen, brystet og i ansigtet. Det har faktisk altid generet mig men nu endnu mere, fordi jeg snart skal giftes og disse kropsdele jo er tildels synlige og ikke dækket af kjolen...
Hvad gør jeg ved min urene hud de forskellige steder? Og hvad kan jeg evt. gøre for at få de røde pletter og ar væk, så min ryg, mit bryst og mit ansigt bliver fine i dagens anledning?
Håber meget på Jeres hjælp!!!
Med venlig hilsen
den snart gifte
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: uren hud på ryg, bryst og i ansigt

uren hud på ryg, bryst og i ansigt poulsenpigen 6 år 8 måneder siden
hudlæge og kosmetolog Bibi 6 år 8 måneder siden
?!. Mehwe 5 år 6 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Svindel ved den skotske uafhængighedsafstemning! Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Rygning på tog-perroner? Fri debat: Politik & Samfund Jaqueline Jaqueline's Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning Joakim Joakim's Avatar
En ny bevægelse er opstæt i Danmark Fri debat: Politik & Samfund gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Joakim Joakim's Avatar
Hvordan kan man have patent på 'Jensen'? Fri debat: Mad & Vin alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Skrift positionslys Peugeot 106 Biler Joakim Joakim's Avatar
Sådan afskaffes de svage! Samfundsproblemer alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Ulve skyder man Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
Tiden er inde Samfundsproblemer jens261 jens261's Avatar
Højreekstremister er mest voldelige Fri debat: Politik & Samfund Jaguren Jaguren's Avatar
Løkke anses for at være landets mest utroværdige Indenrigspolitik Jaguren Jaguren's Avatar
Penge eller kærlighed? Økonomi gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Ja, "berigelse" koster! Samfundsproblemer Blue velvet Blue velvet's Avatar
Danmark bliver Muslimsk - og hvad så? :) Indenrigspolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer 123456+ 123456+'s Avatar
Som i Norge - også her Fri debat: Politik & Samfund jangc jangc's Avatar
Scooter vs Bil Fri debat: Politik & Samfund gitte1111 gitte1111's Avatar
Det må bare ikke ske Samfundsproblemer la34sf la34sf's Avatar
Thorning er ved at give sig? Fri debat: Politik & Samfund vintersne vintersne's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
HJÆLP :) Safari Afrika Marie.Berg Marie.Berg's Avatar
Hvor meget koster brænding, mærketing eller navngi Samfundsproblemer mera mera's Avatar