EMNE: Hvorfor sveder jeg så meget..?

Hvorfor sveder jeg så meget..? 6 år 2 måneder siden #1408997

• sveder som en gal
  • sveder som en gal's Avatar
Jeg er simpelthen en omvanbdrende sauna! Jeg sveder og sveder og sveder og sveder... Er ellers god til at tage det meget afslappet. Jeg kkan heller ikke sidde på en kontorstol i en hel time, uden jeg blir helt våd i buksebagen. Det er også derfor jeg aldrig tar de aller tyndeste bukser på(tyndere end cowboybukser), for så ville man virkeligt ku lugte af gl sved næste dag...(hvis de bukser man svedte i i går var for tynde)

Og pga min helt fantastiske svedproduktion, er jeg i grunden glad for at sommeren måske snart er over... Man BURDE jo ellers elske sommeren...8-)

Min søde kammerat siger det er fordi jeg ikke er i form. Men...han kan jo også cykle 30-40 km uden at svede. Og så løber han. Måske jeg sku prøve det samme..?

Ja! Det er SUNDT at komme af med sit sved(dvs affald):-)...det er bare ærgerligt når det sætter sig i tøjet.

He he...har faktisk også prøvet at sprøjte deodorant ned i buksebagen for derefter at ta dem på igen næste dag... Om det er en god eller dårlig ide ved jeg ikke.
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Hvorfor sveder jeg så meget..?

Hvorfor sveder jeg så meget..? sveder som en gal 6 år 2 måneder siden
tjaaaaaaa træt dansker 6 år 2 måneder siden
Normal af bygning sveder som en gal 6 år 2 måneder siden
Hej søde sauna2 6 år 2 måneder siden
Heldigvist er blå bio-tex effektivt... sveder som en gal 6 år 2 måneder siden
Ved bare ikke helt sveder som en gal 6 år 2 måneder siden
overdrevet svedproduktion djdaddy 6 år 2 måneder siden
Skal man så ta dem for altid..? sveder som en gal 6 år 2 måneder siden
hejsa... djdaddy 6 år 2 måneder siden
Hormonel ubalance Anonym 6 år 2 måneder siden
diætist så noget pjat djdaddy 6 år 2 måneder siden
Ja, aluminium chlorid bruger jeg under armene sveder som en gal 6 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Barbie......kend din krop! Samfundsproblemer anklageren anklageren's Avatar
SÅ fik Jørgensen endelig sin erstatning..! Sladder om de kendte floridor floridor's Avatar
Mand tager hævn over møgunge Børn Jaqueline Jaqueline's Avatar
Forslag - Totalforbud mod rygning Rygning og rygestop fruppe fruppe's Avatar
Har tandlæger for meget frihed til prissætning? Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
Er der nogen, som har forstand på motorer Motorcykler anklageren anklageren's Avatar
Logger eller EJ!. Forsikring Joakim Joakim's Avatar
Så kom man en tur ud i Bauhaus og hvad mødte man? Fri debat: Politik & Samfund Mikki51 Mikki51's Avatar
reptilian 2 Konspirationsteorier gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hvad er en zombie? Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Krigsflygtninge skal retur trods uro i hjemlandet Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Medicinalens logo:slangebefængt lysfakkel... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
D12,Eminem,og Illuminati.. Konspirationsteorier anklageren anklageren's Avatar
Censur i Pippi, Tintin, mfl. => Censur af Koranen Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
drukspillet fuck dig Vin & Drinks gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
3.000 nye asylsøgere på én måned? Indenrigspolitik Tigermanden Tigermanden's Avatar
Fra neger til "ebonic" :) Fri debat: Kultur Tigermanden Tigermanden's Avatar
Dyret er et indavlet tal.. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Selv socialdemokraterne har set lyset? Indenrigspolitik Tigermanden Tigermanden's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur anklageren anklageren's Avatar
Aliens er her? Fri debat: Videnskab Hermes Hermes's Avatar
Hvordan for jeg det sagt som barnepige Børn flaks flaks's Avatar
Hvordan indsætter man en tekstboks i OpenOffice? Programmer anklageren anklageren's Avatar
De Uønskede.. Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar