EMNE: Støvallergi - er der bevis for at det hjælper at ryste tøjet før (under :-) og efter tøjvask ?

Støvallergi - er der bevis for at det hjælper at ryste tøjet før (under :-) og efter tøjvask ? 5 år 8 måneder siden #1486504

• dontomasi
  • dontomasi's Avatar
Hej,

Det er ikke et væddemål, men jeg vil meget gerne have tid til min hustru, og et sted at
sparre kunne være på al den rysten tøj - før og efter tøjvask. Formålet med at ryste tøjet skulle efter sigende være at minimere mængden af støv i det vaskede tøj. Meeeen er det ikke 100% ligegyldigt (ingen effekt) om det rystes eller ej ? Jeg har fuld respekt for dt at have støvallergi, men man kan vel også 'over do' det - eller ?

Mvh dontomasi[:/]
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Støvallergi - er der bevis for at det hjælper at ryste tøjet før (under :-) og efter tøjvask ?

Støvallergi - er der bevis for at det hjælper at ryste tøjet før (under :-) og efter tøjvask ? dontomasi 5 år 8 måneder siden
Aner det ikke sebl 5 år 8 måneder siden
Endelig ajslebor 5 år 8 måneder siden
for ikke at forglemme pergamentpapiret AnonymQ 5 år 8 måneder siden
Måske kvinder kender hemmeligheden Phusker 5 år 8 måneder siden
Jeg vil godt Sokkemonstret 5 år 8 måneder siden
Her er en idé: Støvmiden 5 år 8 måneder siden
Støvallergi - er der bevis for at det hjælper at ryste tøjet før (under :-) og efter tøjvask ? støvmide dræberen 3 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Folketinget har nedsat en komission der skal Fri debat: Politik & Samfund jesper100 jesper100's Avatar
Kom du ind på drømmestudiet? Fri debat: Job & uddannelse AtRejseErAtLeve AtRejseErAtLeve's Avatar
Kan nærighed være en psykisk lidelse? Fri debat: Økonomi 123456+ 123456+'s Avatar
Så er det prostitution eller hvad? Dating & Matchmaking Perkins Perkins's Avatar
Sexisme på Joe & The Juice Ordet er dit Wollstonecraft Wollstonecraft's Avatar
skrappere krav til muslimske indvandrere Samfundsproblemer jetset jetset's Avatar
Venstre talte usandt om antal rumænere i fængsel Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar
Hvorfor har vi ikke religionslighed? Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Spar mine skattekroner til #Gaza #Palæstina Udenrigspolitik socialtfrastoedning socialtfrastoedning's Avatar
Tre års fængsel til topnazist for voldtægt Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Hvor troværdig er beforeitsnews mon? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Enhedslisten stormer frem i seneste meningsmåling Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Kunne du finde på at holde dit bryllup på McD? Kærlighed 123456+ 123456+'s Avatar
Får eller disinfo elite-agenter? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Flere og flere danske kvinder konverterer :) Fri debat: Politik & Samfund moove moove's Avatar
Våbenlovgivning er USAs store problem Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Regeringen bør bygge skurvognsbyer Boligen Joakim Joakim's Avatar
Den forkvaklede "terror-bekæmpelse" Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Let og billigt: Sådan gør du afløb rent Sparetips Joakim Joakim's Avatar
Kan man tro på Kharder eller politiet Mobning Perkins Perkins's Avatar
Helle Thorning KAN ikke fordømme Israel?!?!?! Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Sommeren er nu: UGE 31, 30/7 Fri debat: Underholdning Javert Javert's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Nogen mennesker er født med en tom hjerne... Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Forelsket i tyrkisk mand... Kærlighed MischaMikka MischaMikka's Avatar