EMNE: Podagra/Urinsyregigt Behandling

Podagra/Urinsyregigt Behandling 4 år 2 måneder siden #2077301

• storetaa
  • storetaa's Avatar
Hej alle.

Jeg fik konstateret podagra i en tidlig alder - 21 år. Det har nu plaget mig i 4 år. Eller dvs. at det er vendt tilbage 5-6 gange i løbet af den periode, og et anfald varer 5-8 dage.
Så det er ikke noget der som sådan hæmmer mig i hverdagen, men udsigterne til at skulle afsætte 10-16 sygedage om året som følge af sygdommen, og det smertefulde helvede det trods alt medfører når det er der, synes jeg slet ikke er fede. Derfor håber jeg på gode råd her.

Jeg har læst om et kosttilskud, der hedder molyb-plus. Dette skulle tilsyneladende have haft en mirakuløs effekt på flere, der har lidt af podagra. jeg har dog svært ved at finde nogle ytringer fra folk der rent faktisk har prøvet dette middel, så inden jeg bestiller det via en helse butik, vil jeg høre om der er nogle der har erfaringer med det?

er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med andre behandlingsmetoder? lægemidler, kostvaner, alternativ behandling??

Mvh
Simon
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Podagra/Urinsyregigt Behandling

Podagra/Urinsyregigt Behandling storetaa 4 år 2 måneder siden
der findes mansemand 4 år 2 måneder siden
podagra svar til simon Anonym 4 år 2 måneder siden
ang Podagra problemer og behandling mortene-44 3 år 7 måneder siden
Det. la34sf 4 år 2 måneder siden
Millionærsygdom???? Gæst 4 år 2 måneder siden
Handler det ikke mere om, hvad du skal undgå? Gæst 4 år 2 måneder siden
http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/urinsyregigt.asp blabla 4 år 2 måneder siden
Podagra & Molybdæn POS 3 år 10 måneder siden
Undersøgelse mortene-44 3 år 7 måneder siden
Podagra Samsøsser 3 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
I dag afgøres det? EU 123456+ 123456+'s Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! mera mera's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer micheluccio micheluccio's Avatar
Bliver Europa virkelig islamisk? Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Sprutbutler -Udbringning på 30 min i KBH Vin & Drinks alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Det bliver en dejlig søndag Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Mojitomix Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier 123456+ 123456+'s Avatar
Hærværksmand på SOL SOL debat peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab micheluccio micheluccio's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Dowload Film Perkins Perkins's Avatar
Hvorfor er dårligt nyt altid godt nyt??????? Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Jeg vil ikke bæltefikseres når jeg bliver gammel Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Rabat til den mest kludefyldte muslim Fri debat: Politik & Samfund trådløse-Anna trådløse-Anna's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Politiet jagter mistænkt for dyresex med hest Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Megaprofilos Megaprofilos's Avatar