EMNE: Fedmeoperationer på statens regning

Fedmeoperationer på statens regning 2 år 3 måneder siden #2577844

Da jeg forleden tændte fjernsynet, var der endnu et program om tykke mennesker, der prøvede at tabe sig, og jeg blev faktisk rigtig irriteret! Jeg kan ikke forstå, at man hver og hver anden aften, skal have smidt andre folks dårlige medvaner i ansigtet, som var det god underholdning!
Jeg synes selv, at folk burde kunne styre, hvad de spiser, og hvis de ikke kan, hvorfor skal vi andre så høre om det!? Og endnu værre: betale for det! Ja, hvert år er der jo ufatteligt mange danskere, der skal have fedme operationer, som staten (og vores skattepenge) jo betaler for – det er bare ikke i orden! Jeg synes slet ikke, at disse operationer skal blive tilbudt til folk på statens regning, det må de simpelthen selv betale for!!

Hvorfor skal samfundet betale for, at der er nogle mennesker, der ikke kan finde ud af at spise ordentligt!?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Fedmeoperationer på statens regning

Fedmeoperationer på statens regning Dan Jensen 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? Fru Ondskab. 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? brodbak 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? davidsand 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? Megaprofilos 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? fruppe 2 år 3 måneder siden
Er du debil?? Biggi 2 år 3 måneder siden
Har glent at tænke selv gysse78 2 år 3 måneder siden
Der skal da slik, lagkage, sodavand, flødeskum Rad 2 år 3 måneder siden
Fedmeoperationer på statens regning saragui 2 år 3 måneder siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! Megaprofilos 2 år 3 måneder siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! popeye 2 år 3 måneder siden
Alternativet er koster MEGET mere!!!!!!!!!!!!!!!!! Megaprofilos 2 år 3 måneder siden
Fedmeoperationer på statens regning bici 2 år 3 måneder siden
Vi vil foreslå fedmeoperationer som aktivering Rad 2 år 3 måneder siden
Vi vil foreslå fedmeoperationer som aktivering Megaprofilos 2 år 3 måneder siden
Nej vi mener at fedmeoperationer skal udføres Rad 2 år 3 måneder siden
2.374 fedmeoperationer i 2011 gnarled_staff 2 år 3 måneder siden
2.374 fedmeoperationer i 2011 Megaprofilos 2 år 3 måneder siden
helt enig twistedconscience 2 år 3 måneder siden
helt enig Anusnymus 2 år 3 måneder siden
helt enig lea-bo 2 år 3 måneder siden
helt enig fruppe 2 år 3 måneder siden
helt enig lea-bo 2 år 3 måneder siden
Både og. pouljoergensen 2 år 3 måneder siden
Fedmeoperationer på statens regning larstyndskidsmarker 2 år 3 måneder siden
Fedmeoperationer på statens regning lea-bo 2 år 3 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
min kæreste går bag om ryggen på mig Parforhold alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat debatsvinet debatsvinet's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer 123456+ 123456+'s Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Sverigedemokraterna står til et kanonvalg Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund caraten caraten's Avatar
Indadvendte brystvorter - tips og tricks? Fri debat: For kvinder sofielouise sofielouise's Avatar
Udgifter til indvandrere stiger Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Ubehageligt møde med medlemmer af danskernes parti Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Smartphone fodgængersti Fri debat: Politik & Samfund Fynbokvinde Fynbokvinde's Avatar
Hvordan forholder vi os til Sverige? Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Udlændingestyrelsen udsat for røveri Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Skudt i retssalen? Børn gitte1111 gitte1111's Avatar
Første skoledag med ny reform? Børn Joakim Joakim's Avatar
Skal kvinder være samme størrelse som børn? Fri debat: Helse & Sundhed saturn6 saturn6's Avatar
Skal peberspray gøres lovlig??. Jura & Lovgivning casperls casperls's Avatar
FNs flygtningekonvention må opsiges! Fri debat: Politik & Samfund ieet ieet's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Margrethe Vestager (R), forlader dansk politik? EU ajax84 ajax84's Avatar
Vi er ikke længere verdens lykkeligste land Samfundsproblemer ajax84 ajax84's Avatar
Islams håndlangere - og os! Fri debat: Politik & Samfund ajax84 ajax84's Avatar
Forskellen på mænd og kvinder? Fri debat: Kultur Joakim Joakim's Avatar
Gratis sikkerhedsprogram, eller betalingspakke? Programmer vintersne vintersne's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer anonyym anonyym's Avatar
Bombe under dagpengereform: Har ikke skaffet jobs Indenrigspolitik anonyym anonyym's Avatar