EMNE: Eksem på penis glans

Eksem på penis glans 8 år 9 måneder siden #417513

• gæst
  • gæst's Avatar
Jeg har nu i et års tid haft et rødt eksemlignende udslæt på penis glans. Har været til læge 2 gange, og fik den første gang noget hormonsalve, der hedder Brentacort. Dette virkede ikke, og da jeg igen var hos lægen, sagde hun, at det skyldtes irritation fra salven. Så holdte jeg op med salven, men udslættet er stadig tilstede. Det hverken klør eller irriterer udover det æstestiske. Jeg har været inde og se på alle billeder jeg kan finde af herpes og kondylomer på nettet, og det ligner ingen af disse. Er der andre, der haft lignende negative erfaringer?
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Eksem på penis glans

Eksem på penis glans gæst 8 år 9 måneder siden
jeg ved ikke hvad de får deres penge for dulkis 8 år 9 måneder siden
herpes sanne dd 8 år 9 måneder siden
Det kan være Ceros 8 år 9 måneder siden
du må til hudlægen majsep 8 år 9 måneder siden
Rød hudirritation på glans Anonym 6 år 3 måneder siden
Svar Preben 4 år 9 måneder siden
Besked Preben 4 år 9 måneder siden
Svamp på penis? Vagner Thøgersen 4 år 2 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Hærværksmand på SOL SOL debat fuerzzz fuerzzz's Avatar
Har du en "Nielsen&fisker". Samfundsproblemer pouljoergensen pouljoergensen's Avatar
Tandlægerne snyder dig? Fri debat: Helse & Sundhed fuerzzz fuerzzz's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling Mikki51 Mikki51's Avatar
Det er skam Det var bare det, jeg ville sige... Hej! BenteSC BenteSC's Avatar
Ekstrem glemsomhed Det var bare det, jeg ville sige... Hej! fuerzzz fuerzzz's Avatar
Lærerne er meget glade for den ny reform af skolen Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Videnskaben forklarer: Evolution Fri debat: Videnskab Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Gay-pride - hvorfor en parade? Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hjælp mig til at forstå... Utroskab Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Vestager bliver ny dansk EU-kommissær Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
I dag afgøres det? EU peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
Dejlig Olesenbanden film idag Fri debat: Politik & Samfund Emiritus Emiritus's Avatar
Bliver Europa virkelig islamisk? Fri debat: Politik & Samfund Perkins Perkins's Avatar
Digitalisering kontra frihed. Samfundsproblemer gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Planet X eller Nibiru? Fup eller fakta? Fri debat: Videnskab fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
Sprutbutler -Udbringning på 30 min i KBH Vin & Drinks alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Det bliver en dejlig søndag Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Mojitomix Vin & Drinks Ruben Max Ruben Max's Avatar
Norge lynudviste muslimer efter terroralarm Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
"Lady al-Qaeda" - og alle de andre Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Begmand til rød blok Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Robin Williams død - selvmord, siges det.... Sladder om de kendte micheluccio micheluccio's Avatar
Er halshugningen af James Wright Foley et hoax? Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar