EMNE: Sort under øjnene...

Sort under øjnene... 8 år 6 måneder siden #527985

• Hejsan
  • Hejsan's Avatar
Hej.. Jeg har det med at være ret mørk under øjnene.. Fik så afvide af min kæreste at jeg sku prøve at bruge noget "øjencreme".
Gik ned i Matas og fik anbefalet en til 275 kr. :S Sys jeg godt nok var lidt vildt.. så slap af sted med en til 90.. vil den virke ligeså godt ? Eller i det mindst tæt på? (købte : Nivea for men, face care, eye relief Q10) hvis det hjælper lidt
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Sort under øjnene...

Sort under øjnene... Hejsan 8 år 6 måneder siden
Aqua Communalis loejsermand 8 år 6 måneder siden
Hej Mette31 8 år 6 måneder siden
Ja det er anonym dame 8 år 6 måneder siden
brug dækstift ap1 8 år 5 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ? Kulturpolitik peter-holm-larsen peter-holm-larsen's Avatar
CHOK: 1., 2. og 3. WW planlagt for 150 år siden! Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
DR's rolle Kulturpolitik gubbi_the_great gubbi_the_great's Avatar
Akkari flytter op til Anklageren Fri debat: Politik & Samfund Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Lev for 20kr om dagen? Sparetips micheluccio micheluccio's Avatar
Var Windows XP blevet for godt? Fri debat: Computer/Internet Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Hvorfor er kvinder sådan??? Fri debat: For kvinder 123456+ 123456+'s Avatar
Nu kan det sgu-være nok. Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Tiggeri på facebook? Fri debat: Familie & Samliv Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Det statslige helvede Samfundsproblemer Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Forslag til DF Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Så er lærerenes arbejdstid blevet normaliseret ! Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Så er Ebola formentlig kommet til Berlin Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Sverige på vej mod nedsmeltningen Fri debat: Politik & Samfund Mikki51 Mikki51's Avatar
Carolineskolen udsat for hærværk Samfundsproblemer Kyskatinka Kyskatinka's Avatar
Danske medier stille om svenske tilstande Fri debat: Politik & Samfund Gaius Gaius's Avatar
Plastikoperationer der gør livet surt! Alternativ behandling Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Aben vandt? Fri debat: Computer/Internet Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Shell, Q8, Statoil, ect kan gøre en forskel Fri debat: Politik & Samfund alexsmithnielsen alexsmithnielsen's Avatar
Nu er mailen nede igen. Alt går i stå. SOL debat fruppe fruppe's Avatar
Forbindelse mellem de malaysiske flykatastrofer?! Konspirationsteorier ieet ieet's Avatar
Besynderligt! Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Sigøjnere kan heller ikke indgå i civile samfund Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Sælger af IS-logoer: Jeg støtter ikke IS Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Nemt at være politisk korrekt når andre betaler Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar