EMNE: Speditør/shipping elev

Speditør/shipping elev 6 år 9 måneder siden #1240001

• JJK
  • JJK's Avatar
Hej sol brugere :-)

Jeg overvejer om jeg efter HH, skal kaste mig ud og prøve lykken som speditørelev, eller muligvis shippingelev selvom forskellen ikke er så stor, ud fra det jeg har læst.

Mit spørgsmål går på, om der egentlig findes nogle speditører/shippingmedarbejdere på sol, der har lyst til at skrive et par linjer om selve jobbet som speditør/shippingmedarbejder. Hvordan er arbejdsmiljøet, væsentlige udfordringer med jobbet osv.

Jeg har læst lidt om det på ug.dk, men synes også det kunne være super at høre fra folk der arbejde med det, positive såvel som negative sider.

Tak!
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: Speditør/shipping elev

Speditør/shipping elev JJK 6 år 9 måneder siden
lidt til dig... speditør 6 år 8 måneder siden
Spørgsmål JJK 6 år 8 måneder siden
Speditør Elizabeth79 6 år 1 måned siden
Speditør Simon Kristiansen 6 år 1 måned siden
Fragtbørsen www.timocom.dk Speditøren 5 år 4 måneder siden
http://www.timocom.dk Speditøren 5 år 4 måneder siden
3. gang er lykkens gang :-) Speditøren 5 år 4 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
Logger eller EJ!. Forsikring gitte1111 gitte1111's Avatar
Har ikke råd til medicin Samfundsproblemer fruppe fruppe's Avatar
Niqab i Operaen? Fri debat: Kultur lindapless lindapless's Avatar
Sandheden om ISIS som de vestlige medier fortier Konspirationsteorier micheluccio micheluccio's Avatar
DNF-fest på Amager :D Fri debat: Politik & Samfund 123456+ 123456+'s Avatar
Fede tider i Brønshøj Det var bare det, jeg ville sige... Hej! Blue velvet Blue velvet's Avatar
Dan Park-udstillingen flyttet Fri debat: Kultur Blue velvet Blue velvet's Avatar
Dom til læge Samfundsproblemer BenteSC BenteSC's Avatar
(For) høj invalidepension??? Fri debat: Politik & Samfund dandegn dandegn's Avatar
Inger Støjberg dummer sig igen om kontanthjælpen Fri debat: Politik & Samfund anonyym anonyym's Avatar
Mig igen Utroskab zakidino zakidino's Avatar
Kun fem genstande om ugen skader din sæd Alkohol og stofmisbrug anonyym anonyym's Avatar
Brugerafstemning om mosefundtråde SOL debat MannerKA MannerKA's Avatar
Resultatet af Linux på computer! Fri debat: Computer/Internet vintersne vintersne's Avatar
3.000 nye asylsøgere på én måned? Indenrigspolitik vintersne vintersne's Avatar
Pølse stemples som racistisk Fri debat: Politik & Samfund Karmeitza Karmeitza's Avatar
9:11 Åbenbaring:Afgrundens Engel.. Konspirationsteorier solsystem solsystem's Avatar
80 % af alle ægtepar på kontanthjælp er muslimer Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar
Toppris for ældremad? Kost og ernæring Mikki51 Mikki51's Avatar
Forslag - Totalforbud mod rygning Rygning og rygestop Megaprofilos Megaprofilos's Avatar
Piger VIL være kunstige?skriver de...... Det var bare det, jeg ville sige... Hej! flaks flaks's Avatar
skal vi finde os i sexchikane? Fri debat: Politik & Samfund flaks flaks's Avatar
Min yndlingsfremmedarbejder! Fri debat: Politik & Samfund Albert Johansen Albert Johansen's Avatar
Er Tinder in eller yt? Hvad synes I? Parforhold anklageren anklageren's Avatar
Muslimer smadrede rude og spyttede på togfører Fri debat: Politik & Samfund fruppe fruppe's Avatar