EMNE: elendig job ansøgning

elendig job ansøgning 6 år 3 måneder siden #1355497

• hjælp
  • hjælp's Avatar
har rigtig meget brug for jeres hjælp til at skrive en ansøgning..

håber i vil rette og koomme med gode råd til at ændre denne ansøgning

jeg har læst jeres job annonce på AF:s hjemmeside, og jeg søger derfro stillingen, som distributionschauffører.
hvorfor søger jeg denne stilling?
Efter jeg startede som brandmand og blev chauffør, har jeg syntes godt om at køre lastbil. jeg synes det kunne være sjovt at prøve noget nyt, når jeg har kørt lastbil for Beredskabsstyrelsen, har det ofte været med blå blink. men jeg kunne godt tænke mig at køre lastbil, uden blink, og der ville et job som chauffør være en stor mulighed for mig. jeg har haft B kørekort i ca 2½ år og C kørekort i ca 6 måneder, men på trods af jeg ikke har haft det store kort i lang tid, er jeg alligevel god til at køre lastbiler, og jeg kører forsigtigt og forsvarligt.
jege har bl.a været igennem et mindre kørsels træning hos beredskabsstyrelsen, denne mindre kursus/ træning skal man have bestået, for at få tilladelse til at køre statens store brandbiler med blå blink, og passagere/ kollegaer.

Lidt om mig
Jeg er en frisk ung fyr på 20 år. I min fritid er jeg sammen med familien, venner og så dyrker jeg kickboxing ig fitness.
Jeg har ført arbejdet, som kok i 4 år.
Har arbejdet på Novadan i 6 måneder
Har arbjedet i netto i 2 år
Og så har jeg arbejdet på lager hos TNT som vikar.

Jeg har gået i 9, 10 klasse og så har jetg afsluttet HG 2.
Og så har jeg en brandmands uddannelse og en redder uddannelse

Hvis min ansøgning har vakt jeres interesse, håber jeg at høre fra Jer

MVH
Debatten er kun for registrerede brugere. Opret en profil under fanebladet ’medlem’.

Svar I emne: elendig job ansøgning

elendig job ansøgning hjælp 6 år 3 måneder siden
hvis du har CV måske hjælp 6 år 3 måneder siden
Nej nej.. anonym1 6 år 3 måneder siden
indil nu har jeg måske hjælp 6 år 3 måneder siden
ansøgning fastansat 6 år 3 måneder siden
Små skønhedsfejl, ellers godt skrevet. Dina Vinhofvers 6 år 3 måneder siden
Den er sgi go`nok black-magic-women... 6 år 3 måneder siden
Uden blik på toppen GG sirener i skalden 6 år 3 måneder siden
Øhm? Underligt 6 år 3 måneder siden
Der er åebnbrat neogn der torr det er fnid 5 fjel blå blink 6 år 3 måneder siden
til blå blink.... klaphat. 6 år 3 måneder siden
har rettet i den anonym 6 år 3 måneder siden
rettelse af ansøgning guld 4 år 5 dage siden
what the ! anders and 5 år 3 måneder siden
man er ikke redder uddannet før efter 2år og 7 mdr redder 4 år 6 måneder siden
Godik lærlingen 3 år 11 måneder siden

Debatten lige nu

Indlæg Kategori Skribent
min kæreste går bag om ryggen på mig Parforhold Joakim Joakim's Avatar
One Direction Hvalpekuldet:) Samfundsproblemer Jaqueline Jaqueline's Avatar
Socialt udsatte Fri debat: Politik & Samfund Joakim Joakim's Avatar
Redder barns liv,og dør... Fri debat: Politik & Samfund Jaqueline Jaqueline's Avatar
Skotterne stemte NEJ til uafhængighed! Fri debat: Politik & Samfund ScienceBitch! ScienceBitch!'s Avatar
Et Justitsmord !. Jura & Lovgivning Joakim Joakim's Avatar
Vi er ikke længere verdens lykkeligste land Samfundsproblemer Joakim Joakim's Avatar
Udgifter til indvandrere stiger Fri debat: Politik & Samfund Miniprofil888 Miniprofil888's Avatar
Venstres kontanthjælpsloft skaber blot 100 nye job Samfundsproblemer fuerzzz fuerzzz's Avatar
Sverigedemokraterna står til et kanonvalg Fri debat: Politik & Samfund caraten caraten's Avatar
Pia K fik smadret sit jeg i forældrenes skilsmisse Fri debat: Politik & Samfund Tante Tante's Avatar
Bærbar går i sort Fri debat: Computer/Internet wizcarlo wizcarlo's Avatar
Smartphone fodgængersti Fri debat: Politik & Samfund fuerzzz fuerzzz's Avatar
Ny til Linux? Hjælp til din computer fruppe fruppe's Avatar
Islams håndlangere - og os! Fri debat: Politik & Samfund wizcarlo wizcarlo's Avatar
Indadvendte brystvorter - tips og tricks? Fri debat: For kvinder fuerzzz fuerzzz's Avatar
Dejligt med nye 'ansigter' - ik' Sol...? SOL debat Joakim Joakim's Avatar
Venstre-politiker igen fanget i usandheder Samfundsproblemer 123456+ 123456+'s Avatar
Ubehageligt møde med medlemmer af danskernes parti Samfundsproblemer Tigermanden Tigermanden's Avatar
Hvordan forholder vi os til Sverige? Fri debat: Politik & Samfund Tigermanden Tigermanden's Avatar
Udlændingestyrelsen udsat for røveri Fri debat: Politik & Samfund Blue velvet Blue velvet's Avatar
Skudt i retssalen? Børn gitte1111 gitte1111's Avatar
Første skoledag med ny reform? Børn Joakim Joakim's Avatar
Skal kvinder være samme størrelse som børn? Fri debat: Helse & Sundhed saturn6 saturn6's Avatar
Skal peberspray gøres lovlig??. Jura & Lovgivning casperls casperls's Avatar