https://www.avisen.dk/kim-sendt-ud-i-baglokale-med-ulovlig-jobcenter-laege_473645.aspx

henrik42 1 uge 1 dag siden 22

https://www.avisen.dk/kim-sendt-ud-i-baglokale-med-ulovlig-jobcenter-laege_473645.aspx

Kan dette virkelig være rigtigt?????
Det er jo rystende!!!! Kan man nægte at blive undersøgt af en læge når man hævder at være syg????
Hvad bliver det næste????? At en revisor ikke må gennemgå en virksomheds regnskab for at finde svindel??????
Danmark i en nøddeskal!!!!

Nøgleord: 
dandegn 1 uge 1 dag siden

Jo, det skal nok passe.
Det skal kunne betale sig at arbejde !
Det med revisoren er jo indført og virker !!

Luk kommentar
henrik42 1 uge 1 dag siden

Hr degn. Det er jo helt åndssvagt!!! Selvfølgelig bør der være en læge tilknyttet jobcentret, så de kan kigge på de påståede skader og sygdomme!!!! Der har jo været mange sager hvor den praktiserende læge har haft personlige holdninger blandet sammen med diagnoser!!!!!
Og vil du være sød at dokumentere at der ikke er revisorer som kontrollerer virksomheders regnskaber!!!!!
Hvornår er denne lov vedtaget?????
Har du noget dokumentation????? Eller er det bare varmt luft?????

Luk kommentar
direktionen 1 uge 20 timer siden

henrik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det du skriver om revisorer, forstår jeg ikke en meter af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvad mener du, med det du skriver????????????????????????
Hvis du nu bare vil sende en "sviner" så ved jeg jo hvilket niveau jeg skal ned på!!!!!!!!!!!!!
PS: Er det ikke dig der skriver at revisorer ikke må gennemgå regnskaberne?????????????????

dandegn 1 uge 17 timer siden

ja, det skal jeg nok, straks efter at du dokumenterer dette:
:
"Der har jo været mange sager hvor den praktiserende læge har haft personlige holdninger blandet sammen med diagnoser!!!!!"

Luk kommentar
henrik42 1 uge 16 timer siden
Luk kommentar
olejensen 1 uge 1 dag siden

Sikke noget plat, selvfølgeligt er det ulovligt, de kan ikke forlange en lægeundersøgelse, de kan nægte personen penge, hvis der ikke kommer en lægeundersøgelse, men det er noget helt andet.
Og selvfølgeligt skal der ikke være læger tilknyttet jobcenterene, deres undersøgelser vil automatisk være inhabile og kun være til gavn for jobcenteret som så vil kunne få oplysninger om personen som de ikke har ret til at havde.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Terrence 1 uge 22 timer siden

Nej, derfor står der også "jobcenter har haft en læge tilknyttet på ulovlig vis."

Det er da lige hvad man kan forvente af en rød kommune.

Nu har fagbevægelsen sørme solgt ud af arvesølvet, nu de sælger Alka til Tryg.
Facebook er i oprør, Alka kunderne skummer , de flest er smutte fra Tryg for dårlig kundeservice, nu kan de starte forfra.

Luk kommentar
olejensen 1 uge 16 timer siden

Hvad pokker Terrence?????, er der virkeligt andre end mig der kan se der er noget galt med tryg ????.
Men Terrence!, nu er det ikke de "røde" der vil havde læger på den måde, det er de "blå" der vil havde kontrol, det der var de også fremme med i starten af 80èrne.
Bliver "lægekontrollen" lavet rigtigt, sammen med F.eks fagforeningen, så vil det jo være fint, så kan den syge spare penge på en lægeatest, men en klient må aldrig gå til en læge i et jobcenter uden en bisider fra sin fagforening, det siger sig selv.

Luk kommentar
henrik42 1 uge 16 timer siden

Poul. Nu er jobcentrene under kommunerne!! Og Københavns kommune er jo og har været knaldrød i mange mange år!!!!!! Så det er jo klart og tydeligt at det er de røde partier som har indført denne praksis!!
Jeg er stadig forundret over at dette ikke er lovligt!!!! Det burde da være en selvfølge at jobcentrene har en læge til rådighed når de skal beslutte syge menneskers fremtid. Alt andet er da for fattigt,, dette burde være en selvfølge i et velfærdssamfund!!!

flixtor 1 uge 15 timer siden

du mente jo ikke der var noget i vejen med tryg før , kun indtil de vandt og du tabte over dem , cheeky 

Terrence 1 uge 15 timer siden

Det er et af de selskaber der har flest klager, ovei de er dyrere at forsikre hos.
Top fem: Forsikringsselskaber, der har flest sure kunder:*
1: Gjensidige: 33,5 procent

2: Codan: 15,4 procent

3 Tryg: 14,6 procent

4: Alm. Brand: 14,5 procent

5: Topdanmark: 6,7 procent
Forsikringsselskaber, der har flest tabte sager:*

1: Gjensidige: 36,8 procent

2: Tryg: 24,3 procent

3: Topdanmark: 22,9 procent

4: Codan: 19,4 procent

5: Alm. Brand: 17,2 procent
I din sag gjorde de det rigtige, man får ikke 7,5 mio for men på 5%. Og slet ikke når grunden til du fik en på skallen var selvforskyldt, du kunen have brugt sel, så var der aldrig  sket en skid.
Men så lærte du også noget den dag...Næh det gorde du forresten ikke.

Nu hjælpe fagforeningen ike bistandsklienter, som altid fatter du hat.

Luk kommentar
dandegn 1 uge 10 timer siden

Terrence
Det er en interessant liste. Ingen på listen er medlemsejet, som f.eks. alka og lærestandens brand.
Tankevækkende !

Luk kommentar
henrik42 1 uge 10 timer siden

Hr degn. Alka!!!! Det er jo Tryg forsikring!!!! Tankevækkende!!!
Det er jo også Socialdemokratisk politik at sælge ud af de guldæg de har!!!!
Det er tankevækkende!!!!

dandegn 1 uge 10 timer siden

ja ja Henrik - så siger vi det !! Du får ret, jeg får ro !!

henrik42 1 uge 10 timer siden

Hr degn. Så Alka er måske ikke blevet solgt til Tryg forsikring????????????
https://www.dr.dk/nyheder/penge/vrede-3fere-det-var-aldrig-meningen-alka...
Saglighed er ikke din stærke side!!!!

olejensen 1 uge 1 time siden

Henrik42.
Mange af dem som har en fritidsulykkeforsikring igennem ALKA har jo samme forsikring i et andet selskab, der hvor de har alle deres andre forsikringer, og de kan jo kun få erstatningen en gang, så et køb af sådanne et forsikringsselskab kan kun være en rigtig god forretning, og hvis du lægger mærke til det, så garantere tryg kun det samme i 5-år, og efter de 5-år så kommer der andre boller på suppen, bare vent og se.

Terrence.
Jeg ved ikke hvor du har de 7,5-millioner-Kr fra for et EET på 5%, Tryg har gennem ASK fået fastsat mit meen til 5%, men det udløser vist "kun" 22.500-Kr, selvfølgeligt skal det forrentes fra udbetalingsdatoen D:23/1-1986 og frem til dato, og det ville tryg jo også godt betale.
Problemet var bare mit EET, det satte ASK til 25%, det udløser en månedelig udbetaling på 6.138-Kr, igen fra D:23/1-1986 og frem til dato, med renter, og renten er i følge loven Nationalbanksrenten plus 7% eller næsten 74.000-Kr om året.
Tag nu og læs det brev jeg sendte dig "Bjarne"/Terrence.
Poul Jørgensen

Luk kommentar
flixtor 1 uge 1 time siden

glem nu de penge , 32 år er der gået og du får ikke noget som helst , glem det , tryg vandt.surprise

flixtor 1 uge 1 time siden

hvad forsikringsselskab har du nu blush

Flixtor.
Jeg har ingen forsikringer ud over den på min Trillet.
Da jeg kom tilskade havde jeg Balitca/tryg og ALKA gennem min fagforening.
Poul Jørgensen

olejensen 1 uge 25 minutter siden

Mit råd til alle der har forsikringer hos ALKA er, få fat i, hvis I ikke har et kopi af jeres forsikringsaftale, så se at få fat i et kopi, jeres forsikringsaftale gælder i nu i 5-år, og derefter overgår jeres aftale til almindelige forsikringsaftaler.
Har I ikke et kopi, så vil tryg henvise jeres sager til de almindelige forsikringsaftaler når I kommer ud for en skade, bare et godt råd.