Ase kundeservice hjælper over 18.000 mennesker om måneden

Ase kundeservice hjælper over 18.000 mennesker om måneden

Sponsoreret indhold

Med blot 17 medarbejdere, formår Ases kundeserviceafdeling at hjælpe over 18.000 mennesker om måneden, ved at lyttet til deres situationer og svare på alle de spørgsmål, de måtte have vedrørende både a-kassen og fagforeningen.

Ases kundeservice-team modtager på daglig basis 850 opkald, og de tager hånd om dem alle:

”Vi har et fælles ansvar, og det er at hjælpe, der hvor vi kan. Vi har en stor betydning for vores medlemmer og andre, der ringer ind til os. For vi laver meget mere end at viderestille – vi lytter til reelle livssituationer. Vi får dagligt opkald om følsomme emner, som ligger vores medlemmer meget nært,” fortæller konsulent Jane Hansen.

”For vores medlemmer åbner sig op – og det er her, vi gør en reel forskel for dem. Udover at vi hjælper dem med deres spørgsmål, så udviser vi empati og nærvær”, fortæller konsulent Jane Hansen. Foto: Ase

Det handler om mere end support

Kundeservice kan hjælpe dig med alt lige fra vejledning om, hvordan du taster ydelseskort til svar på spørgsmål om sygdom, barsel og opsigelse.

”Kundeservice er en ekstrem vigtig afdeling i Ase, fordi vi er i nærkontakt med vores medlemmer. Det handler om meget mere end traditionel support. Dialogerne mellem os og medlemmet er baseret på tillid og fortrolighed. For vores medlemmer åbner sig op – og det er her, vi gør en reel forskel for dem. Udover at vi hjælper dem med deres spørgsmål, så udviser vi empati og nærvær”, fortæller konsulent Jane Hansen.

Kundeserviceteamet er til at træffe mandag til fredag kl. 08:00-16:00, og de medlemmer, der ringer ind, mærker i den grad empatien i røret.

”Jeg har aldrig oplevet en kundeservice, som er så imødekommende, ufattelige søde og hjælpsomme. Nu har jeg haft kontakt med tre af medarbejderne fra kundeservice, og de gjorde alt for at løse den udfordring, jeg stod med. De er helt igennem fantastiske, og de leverede et lækkert stykke arbejde. Det må jeg sige. Det er ros fra hjertet”, fortæller Allan Aagaard, Ase-medlem. 

Et stjerneteam

Teamet lægger øre til livssituationer, som de tager til sig, når de skal hjælpe medlemmerne videre.

”Hvert menneske har sin egen historie, og der er mange medlemmer, som har efterladt et indtryk på mig. Jeg kan huske, at jeg specielt blev rørt, da jeg engang snakkede med et medlem, som åbnede sig op omkring hendes mands død,” fortæller konsulent Jane Hansen.

For at yde en ekstra indsats, følger teamet løbende op med medlemmerne for at sikre, at de er tilfredse, og at deres behov bliver afdækket. De foretager derudover medlemstilfredshedsundersøgelser for at få yderligere tilbagemeldinger.

”Vi er et stærkt team, der vægter tillid og respekt højt. Teamet består af dygtige holdspillere, som kommer fra forskellige brancher, og det er vores forskelligheder, som gør os dygtige. Vi går på arbejde for at levere den bedste service”, fortæller teamleder Pia Lindmann.

Personlig kundeservice vægtes højt, og det er vigtigt for teamet, at medlemmerne får en god oplevelse hver gang. Hvis du ringer til Ases kundeservice på 7013 7013, vil du derfor opleve, at de tager sig god tid til at lytte til dine problemstillinger og svare på dine spørgsmål.